producator
-
Fondată în 2013, Homplex a evoluat dintr-un distribuitor local de echipamente pentru instalații într-un producător și integrator de soluții inteligente pentru energie, siguranță și confort. Bogdan Panainte, CEO al companiei, vorbește despre începuturile afacerii, provocările -
RO-Wine, o gură de oxigen pentru piaţa vinului!
92 producători din 12 ţări și-au prezentat vinurile vizitatorilor veniți din toate colțurile României, dar și românilor stabiliți în străinătate și turiștilor veniți special pentru evenimentul RO-Wine | The International Wine Festival of Romania, organizat -
Țara care a trecut de la o poziţie de utilizator de tehnologii, la cea de producător de tehnologii
China a devansat Japonia şi în următorii trei ani va devansa şi SUA pentru a deveni lider mondial la capitolul cererilor internaţionale de brevete, după cum a estimat Organizaţia Mondială a Proprietăţii Intelectuale (OMPI). -
VELUX România, 20 de ani de leadership
Într-o piață atipică precum cea din România, în care acum 20 de ani nu exista o cultură a locuitului la mansardă, VELUX – cel mai mare producător de ferestre de mansardă, intrat pe piața noastră în 1997 – a reușit să îi facă pe români să descopere ceva nou: podurile acelea întunecoase pot fi transformate în spații calde și luminoase, iar posibilitățile de amenajare sunt nelimitate. -
Producătorii de alcool din România vor reformarea pieței
Alexandrion Grup România a luat act de recenta propunere inițiată de Guvernul Romaniei ce vizează înființarea Consiliului naţional pentru coordonarea politicilor şi acţiunilor de reducere a consumului dăunător de alcool în România. -
Lego, lider mondial al jucariilor
Producătorul danez de jucarii Lego a trecut in fata rivalului american Mattel, creatorul papusilor Barbie, devenind cel mai mare fabricant de jucarii din lume, gratie cresterii vanzarilor in urma filmului Lego Movie.
-
METALE PREȚIOASE: Paladiul, cel mai ridicat preț din ultimii 13 ani
Paladiul, singului dintre metalele prețioase care nu s-a lăsat afectat de suișurile și coborâșurile afișate de aur pe parcursul săptămânii trecute, și-a continuat ascensiunea, marcând, la mijlocul intervalului de referință, cea mai ridicată valoare începând din 23 februrie 2001, de 889,30 dolari/uncie.
-
Pariază pe mărcile proprii şi pe producătorii locali
Pe o piaţă în care foarte puţini actori din retail produc mărci proprii în România, Carrefour a ales să lucreze direct cu producătorii români. Retailerul achiziţionează de la producătorii de aici, cu toate că este un proces mai dificil, dar benefic pe toate planurile pe termen lung.
-
Afaceri de 500.000 euro din soluții de umbrire?
Atât vrea să obțină MCA Grup România, cel mai mare producător local de uşi de garaj şi rulouri exterioare, din noua gamă de soluţii de umbrire în primul an de la lansare. Acestea cuprind o gamă variată de copertine, pergole şi umbrare, destinate atât clienţilor rezidenţiali, cât şi celor din zona comercială.
-
Wienerberger și Habitat for Humanity pun umărul la renovarea unei școli din județul Iași
Wienerberger Sisteme de Cărămizi, cel mai mare producător de elemente pentru zidărie pe plan local, s-a alăturat Habitat for Humanity România în proiectul de renovare a Şcolii din Liteni, judeţul Iaşi.
-
Peste 6.000 de tineri se plimbă învăţând prin fabrici renumite din România
În această primăvară, peste 6.000 de elevi de liceu şi studenţi sunt aşteptaţi la fabricile Coca-Cola HBC din Ploieşti şi Timişoara, pentru a învăţa despre procesul de producţie şi de aducere pe piaţă a băuturilor non-alcoolice, chiar la producător acasă. Programul de educare a tinerilor este implementat de Junior Achievement România (JAR) şi se desfăşoară în perioada martie - decembrie 2013 în Ploieşti, Timişoara şi în judeţele învecinate.
-
Războiul vinarsului românesc
Nu pot concura cu branduri de cognac şi armagnac franţuzesc ori calvados spaniol, însă şi românii sunt în stare să producă distilate din vin, prune sau pere care sunt premiate la concursuri internaţionale şi cel puţin pe piaţa locală au vânzări de milioane de euro.
-
Fii creativ dacă vrei să ai cea mai eficientă promoție a anului 2013!
Promoția eficientă a anului 2013 e una diferită de ceea ce există în piață. Și nu pentru că nu ar fi exemple de promoții eficiente acum, ci pentru că o promoție eficientă o dată va fi mai puțin eficientă a două oară când e implementată, a treia oară și mai puțin și tot așa. Mai mult, legea crizei care spune că muncim mai mult pentru recompense mai mici s-a dovedit valabilă și în cazul promoțiilor, care necesită investiții tot mai mari pentru obținerea unor rezultate cel mult egale cu cele din anii trecuți.
-
Manfrotto lanseaza KLYP- dedicat iPhone 4/4s
Manfrotto a fost mereu în stransă legatură cu lumea fotografiei, încercând în permanenţă să răspunda cerinţelor fotografilor, chiar dacă acest lucru a însemnat un pas într-o direcţie inedită pentru producatorul italian.
-
Românii mobilează maşinile şi navele străinilor. Dar şi vilele din Beverly Hills
„Înregistrăm o cerere în creştere pentru mobila românească, datorită raportului calitate -preţ. Are aceeaşi calitate ca mobila italienească, dar este mai ieftină”, spune Aurica Sereny, preşedintele Asociaţiei Producătorilor de Mobilă din România (APMR), precizând că exporturile de mobilă au crescut cu 7,5% în primul trimestru, până la aproape 370 de milioane de euro, în timp ce exporturile totale ale ţării au scăzut cu 0,13%. Cu toate acestea, piaţa internă a scăzut cu 20% în primul trimestru al anului, până 122 de milioane de euro.
Recomandările editorilor
-
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților. -
Salim Touma, Grand Hotel Bucharest: Îmi place să rezolv probleme. Dacă nu apar provocări operaționale, mă plictisesc
Cu peste 25 de ani de experiență internațională în industria ospitalității, Salim Touma a reușit, în ultimii trei ani, să conducă un proces complet de rebranding, să reducă cu 32% costurile și să scadă fluctuația de personal cu 40%. -
Giorgiana Matei, Airbus Aerostructures România: Oamenii nu caută doar muncă, ci și sens. Vor să contribuie la comunitatea în care trăiesc
Nu poți fi sub nivelul pieței, dar nici un salariu peste medie nu garantează retenția, susține cu realism Giorgiana Matei, HR Manager la Airbus Aerostructures România. -
Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabil
Transformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.