produse bio
-
Produsele organice câştigă popularitate în toată Europa, inclusiv în România, unde tot mai mulţi consumatori sunt dornici să plătească mai mult pentru un produs, teoretic, mai sănătos. ECONOMICA.NET vă spune cât este adevăr şi cât este marketing din ce spun producătorii şi furnizorii de alimente bio. -
Prezenţă românească de prestigiu la BIOFACH 2014
După 20 de ani, 2014 este anul în care agricultura României va deveni competitivă, dar pentru a stabiliza producţia trebuie investit masiv, începând cu irigaţiile, dar şi în alte sectoare, a spus recent ministrul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale Daniel Constantin, în întâlnirile cu aproape1.000 de fermieri şi autorităţi locale, primari, consilieri locali de la Ploieşti şi Văleni, în cadrul procesului de pregătire a Programului Naţional de Dezvoltare Rurală 2014-2020.
-
Afacere de poveste. Piaţa produselor bio - noul boom pentru investitori
Aflată în faza de pionierat, piaţa produselor bio din România este formată 80% din importuri, deşi avem şi noi agricultură ecologică. Mai scumpe decât cele din import, ecologicele româneşti sunt mai apreciate afară, unde puterea de cumpărare este cu totul alta. Şi-au făcut însă loc pe piaţă producătorii şi comercianţii care au ştiut să se diferenţieze şi să aducă sortimente greu de găsit şi în alte părţi. O nişă care creşte de la un an la altul, pentru că Europa Occidentală este flămândă de produse curate.
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.