program training
-
Grupul Ascendis a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri cumulată de 8,6 milioane de euro, în creștere cu 18% față de anul 2017. Programele de training au generat anul trecut 60% din venituri. -
Nu Harap-Alb e eroul, ci Craiul! Cum influenţează managerul succesul unui training
Sunt situaţii în care schimbarea este evidentă. Majoritatea lucrurilor stabilite în cadrul unui curs sau team-building se întâmplă. Lumea îşi oferă feedback săptămânal, aşa cum am stabilit, organizează ieşiri împreună, planul de acţiune se implementează. După un eveniment de team-building pe care l-am derulat acum câteva luni, chiar am fost surprins de poveştile de după.
-
HR Business Partner: Pe locuri, fiţi gata... Acţiune
În nenumărate articole şi conferinţe, HR-ii şi-au revendicat dreptul de fi consideraţi parteneri de business, dreptul de a participa la deciziile strategice ale managementului de top, dreptul de a fi aşezaţi în rând cu participanţii activi la viaţa organizaţiei. Rolul de „funcţie suport” nu mai era şi nu mai este de ajuns, iar nevoia de a participa la luarea deciziilor şi nu doar la implementarea lor a devenit tot mai stringentă.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.