
Ce nu trebuie să lipsească dintr-un raport de activitate, indiferent de industrie
Un raport de activitate nu este doar o colecție de cifre, ci un document care explică de ce au fost făcute anumite (…)
Un raport de activitate nu este doar o colecție de cifre, ci un document care explică de ce au fost făcute anumite (…)
În multe organizații, raportările ajung să fie produse mecanic, doar pentru că „așa s-a făcut mereu”. Documentele (…)
În echipele creative, livrabilul nu înseamnă doar „câte materiale s-au produs”, ci calitatea lor și impactul asupra (…)
Atunci când indicatorii de performanță măsoară doar volumul, oamenii încep să producă mai mult, dar nu neapărat mai (…)
Când toate proiectele ajung să fie etichetate drept urgente, diferențele dispar și echipa riscă să intre în blocaj. (…)
Echipele mici nu pot irosi ore în tabele și rapoarte zilnice. Un număr limitat de indicatori oferă, însă, claritate (…)
În multe companii, dashboard-urile oficiale sunt văzute ca un reper absolut al performanței. Dar în spatele lor, (…)
Un raport de activitate nu trebuie să fie un roman, dar nici o simplă listă de bife. În multe organizații, problema (…)
Orice manager sau lider de echipă se confruntă, la un moment dat, cu grafice care nu arată atât de bine pe cât (…)