
Cum să prioritizezi când toate proiectele par urgente
Când toate proiectele ajung să fie etichetate drept urgente, diferențele dispar și echipa riscă să intre în blocaj. (…)
Când toate proiectele ajung să fie etichetate drept urgente, diferențele dispar și echipa riscă să intre în blocaj. (…)
Echipele mici nu pot irosi ore în tabele și rapoarte zilnice. Un număr limitat de indicatori oferă, însă, claritate (…)
În multe companii, dashboard-urile oficiale sunt văzute ca un reper absolut al performanței. Dar în spatele lor, (…)
Un raport de activitate nu trebuie să fie un roman, dar nici o simplă listă de bife. În multe organizații, problema (…)
Orice manager sau lider de echipă se confruntă, la un moment dat, cu grafice care nu arată atât de bine pe cât (…)
De câte ori ți s-a întâmplat să începi luni dimineața cu un gol: „De unde încep?” sau, dimpotrivă, cu haosul (…)
Se întâmplă des ca tot ce sună bine sau e nou să ajungă să fie tratat ca prioritate maximă. Rezultatul, de multe (…)
Pentru multe echipe, ședințele au devenit sinonime cu pierderea timpului. Agenda e plină de întâlniri în care se (…)
Când o echipă trebuie să ia o decizie, fie că e vorba de lansarea unui produs, schimbarea unui proces sau alegerea (…)