
Brand personal sau brand de companie: Ce să promovezi mai mult și de ce
Când vine vorba de vizibilitate și creștere, mulți antreprenori se întreabă cine ar trebui să vorbească mai tare: (…)
Când vine vorba de vizibilitate și creștere, mulți antreprenori se întreabă cine ar trebui să vorbească mai tare: (…)
Promovarea Andradei Tănase în cadrul practicii de consultanță și a Cameliei Malahov, Mariei Butcu și Monicăi (…)
În orice companie există acei oameni care par să fie mereu în mișcare: promovări, proiecte de impact, noi (…)
Mulți antreprenori ajung să vadă promovarea ca pe un lux, mai ales atunci când bugetul este limitat. Dacă resursele (…)
O promovare reprezintă o validare a muncii depuse și a competențelor demonstrate într-un anumit domeniu. Totuși, (…)
Obținerea unei promovări este un obiectiv important în carieră, atât din punct de vedere profesional, cât și (…)
Storytelling-ul este o tehnică puternică pentru a crea o conexiune directă cu publicul. Poveștile bine construite, (…)
Pe măsură ce vă dezvoltați echipa, lista zilnică de sarcini crește de asemenea. De la planificare la recrutare, (…)
Succesul în carieră nu depinde doar de performanțele tale la locul de muncă și de etica ta profesională. Un sondaj (…)