Radu Georgescu
-
Grupul american Fitbit a făcut public prețul de achiziție al producătorului de ceasuri inteligente Vector Watch. Activele Vector Watch au fost cumpărate de americani pentru 15 milioane dolari de la Gecad, fondul de investiții Catalyst România și alți investitori privați individuali. În urmă cu un an Radu Georgescu anunța că Vector Watch, cu sediul la Londra, se pregătea să se mute în Silicon Valley. -
Gecad Ventures, noul nume al fondului de investiții al lui Radu Georgescu
După mai mult de 20 de ani de la lansarea primului proiect antreprenorial, Gecad anunță încă o etapă a transformării sale. Grupul de companii IT s-a metamorfozat în ultimii ani într-un fond de investiții, iar acum devine oficial Gecad Ventures. -
Care sunt planurile lui Radu Georgescu cu Vector Watch
Vector Watch s-a vândut în 10.000 de exemplare în două luni de la punerea pe piață, fără să aibă buget de marketing, a declarat antreprenorul Radu Georgescu, membru în boardul companiei producătoare. Viziunea echipei sale este însă mai ambițioasă de atât: vrea ca sistemul său de operare să fie folosit în câțiva ani și de ceilalți producători de ceasuri inteligente. Strategia este asemănătoare cu cea folosită de Tesla, care nu e un producător auto, ci o companie de energie, a spus Radu Georgescu într-o prezentate susținută la Stanford University și postată pe contul său de Facebook. -
Ingredientele unui business de succes: resursa umană şi responsabilitatea
Succesul unei companii se datorează în mare parte angajaţilor, dar antreprenorilor le este foarte greu să construiască o echipă bună. Nu oricine care are o idee bună poate fi antreprenor şi poate să-şi deschidă un business. Doar cei care joacă corectn şi îşi asumă responsabilitatea pot câştiga un loc bun în domeniul în care intră. Acestea sunt câteva dintre concluziile zilei dedicate Antreprenoriatului din cadrul Zilelor Biz, care se desfăşoară între 9 şi 13 noiembrie în Bucureşti. -
Networking international, la Iasi Business Days
A 16-a editie a Business Days va avea loc la Iasi in perioada 1-2 octombrie. Reunind cele mai de interes subiecte pentru comunitatea de afaceri locala, dezbatute de speakeri de top romani si straini, acesta le ofera, totodata, participantilor multiple oportunitati de networking si creare de parteneriate. Iasi Business Days va fi organizat in cadrul Centrului de Evenimente din incinta complexului Palas Mall.
-
Radu Georgescu îi ajută pe antreprenori să găsească soluţii inteligente de dezvoltare în business
Pe 6 februarie, începând cu ora 15.00, va avea loc la sediul Fundației Post-Privatizare prima întâlnire din cadru programului Venture Mentoring din acest an. Evenimentul, ce are ca temă ”Expansiunea unei afaceri pe piețe internaționale”, îl va avea ca invitat pe Radu Georgescu, Founding Partner &Chairman GECAD Group.
-
GOmentorship darama prejudecatile din industria filmului, literatura, IT si resurse umane
Tudor Giurgiu, Simona Popescu, Radu Georgescu si Vladimir Bog vorbesc despre cariera si modele profesionale in cadrul conferintei GOmentorship, de maine, 19 octombrie.
Recomandările editorilor
-
Samir Karia, Citibank: Abilitățile îți deschid ușa, dar caracterul te face indispensabil
Întrebarea fundamentală pe care și-o pun liderii și strategii de HR a rămas, în esență, aceeași de-a lungul anilor: ce anume transformă un bun profesionist într-un talent indispensabil pentru viitorul companiei? -
Liliana Avram, Citibank: Lecția principală în orice schimbare este să arăți micile victorii
Cel mai puternic instrument al unui lider în fața unei transformări organizaționale nu este un plan complex sau o nouă tehnologie, ci capacitatea de a face vizibil progresul. -
Comisia Europeană reacționează după decizia CJUE pe tema salariului minim european
Comisia Europeană (CE) a salutat hotărârea pronunțată de Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) pe tema Directivei legată de salariul minim european. Instanța a respins cererea Danemarcei, de anulare integrală a actului, cu toate că a anulat două prevederi ale directivei. -
Push sau Pull în Training sau despre strategii de marketing aplicate în HR | ANALIZĂ
În marketing, strategiile push și pull sunt douǎ moduri diferite de a aduce un produs sau un serviciu cǎtre consumator, cǎtre clientul final.