Radu Vatcu
-
Miercuri, 6 iulie, în Sala Auditorium a Institutului Cervantes (Bulevardul Regina Elisabeta numărul 38), de la ora 18.00, Ambasada Chile și Extreme Travel, în colaborare cu Institutul Cervantes București, invită iubitorii de aventură la expoziția intitulată „Chile, o țară a extremelor, descoperită de Extreme Travel”. -
Turism de aventură, acum și în Noua Zeelandă și Ecuador
Extreme Travel adaugă în 2014 în portofoliul său două noi destinații spectaculoase, este vorba despre Noua Zeelandă și Ecuador. Itinerariul cuprinde o vizită pe platourile de filmare ale trilogiei „Stăpânul Inelelor”.
-
Business cu aventuri care-ţi taie respiraţia
„Nu măsura viaţa în numărul de respiraţii, ci în numărul momentelor care ţi-au tăiat respiraţia”, a fost primul lucru pe care mi l-a spus Radu Vatcu, ghid turistic şi montaniard cu sute de trasee la activ, încercând să-mi explice cum a ajuns la o astfel de carieră. Chiar dacă înainte a condus un business într-un domeniu care nu avea niciun fel de legătură cu expediţiile, Radu avea să-şi dea seama curând că nu se simte bine pe acel drum, care nu-i lăsa deloc timp pentru hobby-urile sale. Aşa că a riscat şi a ajuns să fie un exemplu pentru noi toţi.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.