rebranding
-
Companiile recurg frecvent la rebranding intern pentru alinierea valorilor, culturii organizaționale și strategiilor de business. Cu toate acestea, astfel de inițiative întâmpină adesea rezistență din partea angajaților. De ce se întâmplă acest lucru și cum -
Al doilea start: Cum un rebranding parțial îți poate transforma afacerea
Uneori, nu trebuie să dărâmi totul ca să construiești ceva mai bun. Un rebranding parțial, făcut inteligent, poate revitaliza un business fără să-i știrbească identitatea. Păstrezi, astfel, ceea ce funcționează și îmbunătățești ceea ce are -
Sfaturi pentru reinventarea afacerii în momente de stagnare
Momentele de stagnare, deși adesea percepute ca obstacole, pot deveni adevărate oportunități pentru inovație și creștere, dacă sunt abordate strategic. Este esențial să examinăm în mod atent și obiectiv modelul de afaceri în așa fel -
E.ON Distribuţie devine Delgaz Grid
E.ON Distribuţie România, distribuitor integrat de gaze naturale şi electricitate, va funcţiona de la 1 ianuarie 2017, sub noua denumire Delgaz Grid, „după parcurgerea unui amplu proces de rebranding care a presupus crearea şi promovarea unei noi identităţi vizuale” după cum anunță compania. -
eJobs lansează noua versiune a portalului
eJobs lansează oficial astăzi, 30 octombrie 2015, noua versiune a portalului său. Compania anunță că pe lângă design-ul modern care face navigarea mult mai intuitivă și mai prietenoasă, portalul aduce îmbunătățiri funcționale majore, simplificând comunicarea dintre angajatori și candidați. -
UniCredit Ţiriac Bank îşi schimbă denumirea
Fosta bancă Unicredit Ţiriac trece printr-un proces de rebranding complex, în baza căruia a anunţat schimbarea identităţii vizuale a companiei (denumire şi logo) şi a numelui în UniCredit Bank. -
Schimbare de nume și identitate vizuală pentru compania producătoare de vinuri premium Metamorfosis
Producătorul de vinuri premium din Dealu Mare Vitis Metamorfosis a trecut printr-un proces de rebranding, care a constat în schimbarea numelui și a identității vizuale. Proiectul de rebranding face parte din strategia de dezvoltare a companiei, începută în 2013.
-
Rebranding... sau repoziţionare?
Este ca la noi, umanoizii: simţim nevoia să ne reinventăm. Să ne schimbăm... să schimbăm ceva, în funcţie de ce se întâmplă în noi, în jurul nostru. Orice brand are nevoie, la rândul lui, de o înnoire pentru a rămâne relevant în timp ce piaţa se dezvoltă. Care sunt capcanele?
-
Ei nu au reuşit. Rebranding EŞUAT de 15 milioane de euro
Matanya Schwartz, fostul director general al Strauss România, a preluat conducerea companiei în 2008, cu mandatul de a rebrandui societatea Elite în Strauss, de a o repoziţiona pe segmentul de preţ premium şi de a restructura total portofoliul.
-
Grupul Tiriac a trecut printr-un proces de rebranding
Grupul Tiriac a finalizat procesul de rebranding demarat in urma cu cateva luni, oferind o noua imagine si o noua abordare de business. Acest proces pune in centrul atentiei organizatiei clientul, indiferent de linia de business vizata – auto, imobiliare, leasing, servicii financiare sau transport aerian.
-
Rebranding pentru agenţia "pastel"
Grupul de firme Pastel Group sărbătoreşte anul acesta 5 ani de activitate şi îşi reuneşte toate serviciile sub umbrela amplă a marketingului experienţial şi sub denumirea comună de "pastel". Agenţia "pastel" devine astfel agenţia de comunicare integrată ce oferă experienţe complete de brand.
-
40.000 de euro pentru rebranding-ul Finexpert
Agentia United anunta incheierea campaniei de rebranding a Finexpert, cea mai mare companie de contabilitate romaneasca. Campania de rebranding a durat sase luni si a implicat un buget de 40.000 de euro.
-
Rebranding pentru publicatia online Radar de Media
Dupa un an si jumatate de la lansare, portalul Radar de Media (www.radardemedia.ro) vine cu o noua grafica si un nou concept.
-
Rebranding: Manpower Inc. devine ManpowerGroup
Manpower Inc., companie prezenta si pe piata romaneasca, anunta astazi transformarea in ManpowerGroup, reflectand astfel “tendinta globala la nivel de leadership a organizatiei de a oferi clientilor solutii inovatoare cu forta de munca”.
-
Poiana Soarelui, de la brand la cauza sociala
BrandTailors, companie de strategie si design de brand, a finalizat proiectul de rebranding pentru Poiana Soarelui.
-
Alfred Vlacek, Uniqa Asigurari: "Pastram oamenii, rezultatele si experienta lor"
In 2008, UNIQA Group incheia un acord de cumparare a actiunilor reprezentand 100% din capitalul companiei Unita, detinuta de austriecii de la Vienna Insurance Group. Acum, asistam la implementarea principiilor si strategiei grupului in cadrul filialei locale.
-
Cand forta brandului vine din traditie
La o simpla scanare a pietei locale de advertising si comunicare, poti numara pe degetele de la o mana brandurile care au traditie si o si comunica.
Ma refer aici la traditie in adevaratul sens al cuvantului, nu la acele "basme" comunicate intr-un spot de doua ori pe an, de genul "avem renume, avem valoare". In sevrajul social generat de criza economica, in lupta care se duce doar la nivel de pret, noi, reprezentantii brandurilor am uitat sa privim in trecut cu profunzime si spiritualitate. -
Rebrandingul, mai mult decat un lifting
Romanii s-au lovit puternic de rebranding cand Dialog si-a schimbat numele in Orange, iar Connex in Vodafone. Putini au inteles atunci de ce era nevoie de o noua linie de comunicare.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.