reciprocitate
-
Reciprocitatea este o temă care m-a invitat de multe ori la reflecție în aceste aproape ultime 18 luni în care regimul nostru de lucru a fost schimbat brusc. Mă gândeam că, oricât de deschiși eram -
Ce ar putea câştiga o companie din practica „dă mai departe”?
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp.
Se spune „o mână spală pe alta” sau „serviciu contra serviciu”. Întrebarea este: dar dacă tu îmi faci un contraserviciu, oare sunt eu mai dispus ca, la rândul meu, să îi fac altcuiva un serviciu?
-
Mă vrei...te vreau. Despre reciprocitatea angajat-angajator
La una din întâlnirile recente pe care am avut-o pe parte de coaching, povesteam cu un coleg din Grecia despre traseul meu profesional şi îi spuneam că lucrez de peste 12 ani în companie. Dincolo de admiraţia pe care el a manifestat-o, m-a privit cu oarecare mirare. I-am răspuns întrebării nerostite vorbindu-i despre ocazia pe care am avut-o de a-mi utiliza întregul potenţial, de a crea şi de a dezvolta. După care, uşor îmbătată de atenţie, am făcut o glumă: „este cea mai longevivă relaţie, căsătoria mea nu a durat atât”. Toată lumea s-a prăpădit de râs.
Recomandările editorilor
-
Cum detectezi un proces care a fost creat pentru un context care nu mai există în firmă
Unele procese continuă să ruleze în organizații mult după ce motivele pentru care au fost create au dispărut. Contextul se modifică, echipele se schimbă, prioritățile evoluează, însă anumite fluxuri de lucru rămân „agățate” în sistem, ceea ce le face să... -
Producătoarea Ada Solomon este noua președintă a boardului Academiei Europene de Film
Ada Solomon, una dintre cele mai influente figuri ale cinematografiei românești și europene, a fost aleasă președintă a boardului Academiei Europene de Film, în urma votului membrilor instituției pentru mandatul 2026–2027. -
Trenduri pe piața imobiliară din România | Ce spune Bogdan Bălașa, Director General HILS Development
Piața imobiliară din România traversează o perioadă dinamică, în care cererea pentru locuințe eficiente și bine conectate la infrastructura urbană crește constant, iar așteptările clienților și investitorilor evoluează rapid. -
STUDIU: Ascultarea activă a angajaților reduce intenția de plecare și crește implicarea
Echipele în care oamenii se simt văzuți și auziți funcționează mai bine, rămân mai mult timp în companie și generează rezultate superioare. Concluzia apare în studiul aflat la baza indicatorului Net Connected Score.