recompense
-
Apple anunță că va oferi recompense importante celor care găsesc şi raportează vulnerabilităţi grave de securitate informatică. În funcție de gravitatea problemei, pot fi obținuți zeci de mii de dolari și chiar sume care ajung la 200.000 dolari. -
Recompense substanţiale pentru cei care reclamă încălcarea Legii Concurenţei
Recompense substanţiale pentru cei care reclamă încălcarea Legii Concurenţei. Persoanele care reclamă Consiliului Concurentei, cu dovezi, că o anumită firmă sau mai multe încalcă Legea Concurenţei pot beneficia de recompense de până la 1% din amenda aplicata firmei, dar nu mai mult de 100.000 euro. -
Cum să îţi răsplăteşti echipa de staruri
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Ţi s-a spus că, pentru a obţine tot ce e mai bun de la oamenii din echipa ta, trebuie să îi răsplăteşti şi să le recunoşti meritele în colectiv. Dar e greu să faci acest lucru, mai ales atunci când majoritatea sistemelor de management sunt atât de concentrate pe performanţa individuală, încât subminează munca în echipă, deci tocmai modul de lucru pe care speri să îi încurajezi.
-
7 reguli de urmat când eşti managerul unor oameni creativi
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Sunt cu toane, dezordonaţi, excentrici şi aroganţi? Poate că da – dar nu poţi să scapi, pur şi simplu, de ei; şi nici nu ar trebui. De fapt, dacă nu înveţi cum să scoţi tot ce e mai bun din angajaţii creativi pe care-i ai, o să ajungi, mai devreme sau mai târziu, să completezi cererea de intrare în insolvenţă. Şi invers, dacă angajezi şi promovezi doar oameni care sunt prietenoşi şi uşor de condus, firma ta va fi, în cel mai bun caz, mediocră. Creativitatea suprimată este o tumoare organizaţională malignă. Deşi orice organizaţie pretinde că îi pasă de inovaţie, foarte puţine sunt dispuse să şi facă ceea ce este nevoie ca să îi menţină fericiţi, sau măcar productivi, pe angajaţii lor care sunt creativi. Deci care sunt cheile care deschid uşa către implicarea şi păstrarea angajaţilor creativi?
-
Cele mai avantajoase carduri de credit
Ca să-şi fidelizeze şi să-şi extindă clientela, băncile acordă utilizatorilor de carduri de credit o serie bonusuri şi recompense. Una dintre cele mai frecvente modalităţi de răsplatire a clienţilor o reprezintă punctele de loialitate convertibile în bani. Acestea pot fi folosite ulterior pentru reduceri la diferite magazine partenere sau valorificate sub formă de cumpărături gratuite la aceiaşi comercianţi. Un alt beneficiu constă în rambursarea de către bancă a unui procentaj din banii cheltuiţi. Pe lista avantajelor mai figurează şi plata în rate fără dobândă, precum şi o perioadă de graţie de până la 60 de zile pentru tranzacţii la comercianţi.
-
De ce mai puţin înseamnă de fapt mai mult
Cum se face că echipele de fotbal american folosesc 11 jucători, cele canadiene 12 iar cele galice folosesc 15? De ce sunt 11 membri in echipele de fotbal european? De ce au echipele de baseball nouă jucători, cele de baschet cinci, cele de volei şase, cele de polo şapte, iar cele de cricket 11?
-
Cum ne recompensam angajatii de Sarbatori?
Prime consistente, o portie grasa de bonusuri, multe cadouri personalizate si o vacanta, poate si o masina. Daca Mos Craciun ar scoate toate aceste "bunatati" din sacul sau, multi angajati ar fi foarte fericiti. Insa, concret, cum sunt rasplatiti angajatii in perioada Sarbatorilor? Cum se acorda recompensele? In functie de performantele inregistrate in timpul anului, diferite de la o functie la o alta, toti angajatii primesc acelasi dar?
Recomandările editorilor
-
Samir Karia, Citibank: Abilitățile îți deschid ușa, dar caracterul te face indispensabil
Întrebarea fundamentală pe care și-o pun liderii și strategii de HR a rămas, în esență, aceeași de-a lungul anilor: ce anume transformă un bun profesionist într-un talent indispensabil pentru viitorul companiei? -
Liliana Avram, Citibank: Lecția principală în orice schimbare este să arăți micile victorii
Cel mai puternic instrument al unui lider în fața unei transformări organizaționale nu este un plan complex sau o nouă tehnologie, ci capacitatea de a face vizibil progresul. -
Comisia Europeană reacționează după decizia CJUE pe tema salariului minim european
Comisia Europeană (CE) a salutat hotărârea pronunțată de Curtea de Justiție a Uniunii Europene (CJUE) pe tema Directivei legată de salariul minim european. Instanța a respins cererea Danemarcei, de anulare integrală a actului, cu toate că a anulat două prevederi ale directivei. -
Push sau Pull în Training sau despre strategii de marketing aplicate în HR | ANALIZĂ
În marketing, strategiile push și pull sunt douǎ moduri diferite de a aduce un produs sau un serviciu cǎtre consumator, cǎtre clientul final.