research
-
DE CE ar trebui să se transforme HR-ul? CUM ar trebui să arate? CUM vom începe de fapt transformarea, astfel încât schimbarea să fie de succes și durabilă? Răspunsul la aceste întrebări și la multe altele le veți putea afla la Conferința Profiles International - HR Development&Transformation organizată în perioada 7-8 octombrie, la Hotel Kronwell din Brașov de Profiles International cu sprijinul Colegiului Psihologilor din România, filiala Brașov și a Asociației Psihologilor Brașoveni, în parteneriat cu Dima Consulting Group și Profiles Research & Development. -
Ultimele zile de înscrieri la Marketing for Men 2013
Au mai rămas 5 zile de înscriere la Marketing for Men 2013 – o conferinţă din seria SMARK KnowHow adresată industriei marcomm ce îşi propune să dezbată în profunzime profilul şi caracteristicile bărbatului român pentru prima dată în ţara noastră.
-
Descoperă aspectele esențiale pentru strategiile de marketing ale brandurilor
Haideți să aflăm împreună de ce a crescut interesul companiilor pentru înţelegerea comportamentului de cumpărare şi pe concentrarea activităţilor de marketing ale brandurilor cât mai aproape de punctul de cumpărare. Pe 15 şi 16 mai are loc cea de-a patra ediţie a conferinței Marketing Research Conference 2013, care are ca temă “Shopper marketing”.
-
Program UniCredit pentru absolventii de studii economice
Absolventii de studii economice din tarile in care grupul UniCredit este prezent au oportunitatea de a intra in programul CIB International Graduate.
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.