
research
-
DE CE ar trebui să se transforme HR-ul? CUM ar trebui să arate? CUM vom începe de fapt transformarea, astfel încât schimbarea să fie de succes și durabilă? Răspunsul la aceste întrebări și la multe altele le veți putea afla la Conferința Profiles International - HR Development&Transformation organizată în perioada 7-8 octombrie, la Hotel Kronwell din Brașov de Profiles International cu sprijinul Colegiului Psihologilor din România, filiala Brașov și a Asociației Psihologilor Brașoveni, în parteneriat cu Dima Consulting Group și Profiles Research & Development.
-
Ultimele zile de înscrieri la Marketing for Men 2013
Au mai rămas 5 zile de înscriere la Marketing for Men 2013 – o conferinţă din seria SMARK KnowHow adresată industriei marcomm ce îşi propune să dezbată în profunzime profilul şi caracteristicile bărbatului român pentru prima dată în ţara noastră.
-
Descoperă aspectele esențiale pentru strategiile de marketing ale brandurilor
Haideți să aflăm împreună de ce a crescut interesul companiilor pentru înţelegerea comportamentului de cumpărare şi pe concentrarea activităţilor de marketing ale brandurilor cât mai aproape de punctul de cumpărare. Pe 15 şi 16 mai are loc cea de-a patra ediţie a conferinței Marketing Research Conference 2013, care are ca temă “Shopper marketing”.
-
Program UniCredit pentru absolventii de studii economice
Absolventii de studii economice din tarile in care grupul UniCredit este prezent au oportunitatea de a intra in programul CIB International Graduate.
Recomandările editorilor
-
Apple extinde în România proiectul de energie regenerabilă
Apple a anunțat o amplă extindere a proiectelor sale de energie regenerabilă în Europa, prin dezvoltarea unor noi parcuri solare și eoliene de mari dimensiuni în Grecia, Italia, Letonia, Polonia și România. -
Noul website CARIERE: Interviuri, știri și producții video, în prim-plan
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro. -
Poveste de brand. De la ce vine numele Benvenuti
Brandurile se nasc și dispar cu viteza tendințelor, puține reușesc să-și păstreze identitatea autentică și să crească organic, pas cu pas, timp de două decenii. -
Ce taskuri repeți săptămânal fără să le regândești și care sunt costurile
Sunt acele sarcini de muncă ce care apar în fiecare săptămână, la aceeași oră, în același format: raportul de luni, ședința de marți, statusul de vineri. Nici nu mai au nevoie de brief, pentru că toată lumea „știe cum se face”. Dar exact aici e capcana.