
De ce responsabilitatea socială a companiilor contează și pentru angajați
Responsabilitatea socială corporativă (CSR) nu mai reprezintă doar un instrument de marketing sau o strategie de (…)
Responsabilitatea socială corporativă (CSR) nu mai reprezintă doar un instrument de marketing sau o strategie de (…)
O contribuție neprețuită pentru comunitatea științifică, un adăpost încălzit pentru echipa de cercetare a (…)
Angajatorii sunt gata să deschidă larg ușile companiilor și să-și aducă oamenii înapoi în birouri. Angajații, însă, (…)
‘Fericirea înseamnă să ai ceva de făcut, cineva pe care să îl/o iubești, ceva la care să speri’, spune un proverb (…)
Photo by Adeolu Eletu on Unsplash “Orice manager inteligent trebuie să vadă în această perioadă, caracterizată de (…)
Uneori bradul poate reinterpreta o carte deschisă. Pomul este o metaforă a axului lumii. A legăturii spirituale (…)
Câţiva dintre soldaţii americani, cu talent muzical şi inimă mare – după cum notează nu numai presa americană, au (…)
CSR-ul a devenit un element important în modelarea businessului sustenabil. Deși se spune că CSR-ul s-a dezvoltat (…)
Când Kit Hayes a decis să facă tranziţia de la o carieră tradiţională, în industria de publicitate, la una care să (…)