
retailer
-
Una dintre primele idei de proiect lansată de LSRS, aceea de a crea un fond de burse, acordate pe baza meritelor academice,pentru elevii şi studentii români ce îşi doresc să studieze la cele mai renumite universităţi ale lumii va fi finanţată cu sprijinul retailerului.
-
Pariază pe mărcile proprii şi pe producătorii locali
Pe o piaţă în care foarte puţini actori din retail produc mărci proprii în România, Carrefour a ales să lucreze direct cu producătorii români. Retailerul achiziţionează de la producătorii de aici, cu toate că este un proces mai dificil, dar benefic pe toate planurile pe termen lung.
-
Goana după promoţii. Ce se ascunde în spatele ofertelor retailerilor
Numărul ofertelor speciale din magazine a crescut simţitor, în lupta retailerilor şi a producătorilor pentru bugetele limitate ale clienţilor. De cele mai multe ori, promoţiile sunt lansate ca răspuns la ofertele similare ale concurenţilor, fiind văzute ca cea mai bună soluţie pentru creşterea în volum a vânzărilor.
-
Analiză: Cine este interesat de achiziţia Carrefour România
Grupul francez Carrefour, retailerul mondial numărul doi, ar putea ieşi de pe pieţele din România, Indonezia, Turcia, Polonia, Malaezia, Taiwan, Singapore.
-
Centrele comerciale continuă asaltul asupra fostelor fabrici comuniste
Mall-urile și retailerii deschid noi șantiere în România, țintind zone apropiate de vadul de clienti, în orașele cu putere de cumparare mai ridicată.
-
Gap, scădere uriașă în ultimul trimestru din 2011
Retailerul de fashion Gap a raportat o scădere de 40% a profitului în ultimul trimestru al anului trecut.
Recomandările editorilor
-
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum investește Forvia Hella în următoarele generații de profesioniști
Pe 23 octombrie 2025, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable, intitulat „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Ce faci cu datele care spun ceva incomod și de ce evitarea e cea mai scumpă alegere
Datele nu mint, dar nici nu menajează. Cifrele care arată o scădere, o nemulțumire sau o performanță ratată sunt, adesea, lăsate „pe mai târziu”. În realitate, acel „mai târziu” costă cel mai mult. Pentru că datele incomode sunt, de fapt, singurele care spun adevărul complet despre o organizație. -
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum vede MedLife dezvoltarea profesională a angajaților
Pe 23 octombrie, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable: „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Noul website CARIERE: Interviuri, știri și producții video, în prim-plan
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.