retea sociala
-
"Aspirația și progresul nu pot fi deosebite de mândria exagerată până când ceva nu merge bine. Când dintr-o dată vedem prea clar ceea ce a fost un efort rezonabil…”. Astfel se exprima Fiona Sampson - -
“Mașinăria” lui Mark Zuckerberg, la frontierele deteriorării culturii democratice și intelectuale din întreaga lume"
“Oamenii folosesc Facebook pentru tot felul de lucruri, multe dintre ele inofensive, dar unele dintre ele absolut periculoase”… -
Punct și de la capăt? Zuckerberg vrea mai multă apropiere a oamenilor de familie și de cei dragi
Fondatorul Mark Zuckerberg a decis, încă de anul trecut, să se implice mai mult în dezvoltarea Facebook. Acesta are planuri mari cu platforma de social media. Se anunță schimbări majore în ceea ce privește conținutul livrat către utilizatori. -
Punct cu punct: Cum vă ajută fiecare rețea socială în parte dacă doriți “visible marketing” (I)
Prezența în social media este importantă pentru orice afacere atât pentru promovare, cât și pentru menținerea clienților sau obținerea de feedback. Vă invităm să aflați cum ajută fiecare rețea socială în parte, dintr-un serial dedicat vizibilității în acest “domeniu”. -
Pe Facebook: Discuţii pe anumite subiecte, în cadrul unor grupuri publice
Toţi utilizatorii de Facebook Messenger vor putea participa, în curând, la discuţii pe anumite subiecte, în cadrul unor grupuri publice.
Sub numele Rooms, Facebook a desfăşurat în 2014 un experiment: o reţea socială semi-anonimă construită în jurul subiectelor, în locul prietenilor. Abordarea aleasă s-a dovedit un eşec, dar aceeaşi idee, cu acelaşi nume, renaşte acum în cadrul aplicaţiei de chat Facebook Messenger, potrivit News.ro. -
Twitter face reduceri de personal
Rețeaua de socializare Twitter a anunțat că va renunța la circa 350 din angajații săi, circa 9%, pentru a reduce costurile și a-și reprioritiza operațiunile.
Cei de la Twitter au anunțat că aceste măsuri țintesc trecerea pe profit în 2017. Conform portalului Recode, tăierile de personal ar urma să vizeze echipele de vânzări și de marketing ale companiei. -
Anunţurile de recrutare s-au demodat, se caută talente
Angajatorii anunţau, la începutul anului, creşterea numărului de salariaţi. Previziunile raportului Hipo, privind evoluţia forţei de muncă s-au adeverit. Directorii de resurse umane şi recrutorii din domeniile: pharma, it, finanţe-bănci-asigurări, producţie şi FMCG ne confirmă că piaţa muncii creşte. Studiul surprindea cu afirmaţia angajatorilor cum că motivaţia candidaţilor de a lucra în domeniu este de trei ori mai importantă decât rezultatele obţinute la testele de recrutare. Noutatea acestui an este dată de faptul că angajatorii se aşteaptă ca aplicanţii să îşi menţină actualizate constant CV-urile şi profilul profesional pe site-urile de job-uri şi pe reţelele sociale. -
Facebook Like Box va fi înlocuit de Page Plugin
Facebook Like Box este pluginul folosit în acest moment pe majoritatea site-urilor pentru a se arăta popularitatea și, în unele cazuri, feedul paginii site-ului de pe această rețea socială. -
Spune-mi cine eşti, ca să-ţi spun ce reţea de socializare foloseşti
Latino-americanii, afro-americanii și albii folosesc social media în mod egal, dar există o serie de diferențe în legătură cu acele rețele de socializare pe care le folosesc mai mult. -
Un cadou pentru noi - smartphone-ul cu cel mai bun ecran din categoria sa de produs
Apeluri voce, sms, navigare pe Internet, rețele sociale, aplicații de chat,e-mail, jocuri și muzică... ţine pasul cu un stil de viață dinamic... „Îl văd ca pe un smartphone pe care îl poți achiziționa pentru a-l dărui unei persoane dragi”, spunea Alexandru Drăgoiu, CEO E-Boda, la lansarea SUNNY V38.
-
Românii, pe locul al doilea în Europa la statul pe net
Românii sunt pe locul al doilea în topul țărilor care petrec cel mai mult timp online, cu o medie de 18,6 ore petrecute săptămânal pe internet, conform celui mai recent studiu Mediascope. Pe primul loc se clasează ucrainienii, cu 20 de ore petrecute online pe săptămână. Românii sunt urmați în top de turci, cu o medie de 18,3 petrecute pe internet săptămânal.
-
Trăim într-o eră a distragerii
Cât de mult timp ne petrecem pe rețelele de socializare? Cât de mult timp navigăm pe internet fără o țintă anume? Cât de des ne verificăm telefonul mobi sau mailul, deși nu este neapărat necesar să o facem?
-
63% dintre românii care au cont pe Facebook devin fanii unei mărci
Potrivit unui studiu realizat de GfK România pentru Iqads, 87% dintre respondenţi au un cont pe cel puţin o reţea socială, iar 89% dintre aceştia au cont de Facebook.
Recomandările editorilor
-
Este tehnologia un factor decisiv în retenția Generației Z? Adrian Popescu, TotalSoft: Dacă brandul tău e atractiv, oamenii vin. Dar dacă aplicația prin care interacționează este greoaie și învechită, nu rămân
Generația Z nu mai privește aplicațiile de la birou ca pe simple instrumente de lucru, ci ca pe o extensie a culturii instituției, iar experiența digitală poate înclina decisiv balanța între a accepta sau a refuza un job. -
Cum arată transformarea unei organizații cu 8.000 de oameni care țin România în mișcare: cazul FAN Courier
Cum duci mai departe spiritul unei organizații antreprenoriale, lider de piațǎ, cu o istorie de peste 27 de ani şi peste 8.000 de angajați şi colaboratori. -
Când paralelele se întâlnesc… și liderii sfidează infinitul! | EDITORIAL
Imaginați-vă o sală de concert într-o seară rece de toamnă. Lumina se așază blând peste instrumente, foșnetul publicului se domolește. Dirijorul urcă pe scenă, ridică bagheta și, pentru o clipă, privește spre sală. -
Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabil
Transformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.