Skip to main content

Robert Cialdini

    • Robert Cialdini la festivitatea de absolvire a Academiei de Vânzări Orange

      Un proiect internaţional adaptat exigenţelor locale

      Academia de Vânzări face parte dintr-un proiect internaţional al grupului France Telecom implementat în 11 ţări care oferă angajaţilor şi partenerilor posibilitatea ca în urma parcurgerii programelor locale şi a unui examen final să obţină o certificare recunoscută la nivel de grup. Programul integrat a constituit o experienţă de învăţare şi dezvoltare pentru participanţi care, în funcţie de nivelul lor de performanţă curent, cantitativ şi calitativ, au avut de parcurs un traseu de instruire personalizat necesităţilor lor.
       

    • Un agent al influenţei

      Robert B. Cialdini - care are un doctorat de la University of North Carolina şi studii post-doctorale la Columbia University - a studiat ani de-a rândul mecanismul psihologic prin care unii oameni pot fi extrem de convingători. În urma studiilor făcute, Cialdini a identificat şase principii universale de influenţare. El afirmă că principiile sale sunt atât de eficiente încât dacă ne-am folosi de ele am obţine tot ce vrem de la interlocutorii noştri.

    • Robert Cialdini: Principiul dovezii sociale

      Principiul dovezii sociale susţine că unul dintre mijloacele pe care le folosim pentru a stabili ce poate fi considerat corect este să aflăm ce cred alţi oameni că este corect. Principiul se aplică mai ales modului în care hotărâm dacă un comportament este corect.

    • Dă-mi ca să îţi dau

      Dr. Robert Cialdini şi ceilalţi autori ai cărţii Yes! 50 Scientifically Proven Ways to be Persuasive, descriu principiul reciprocităţii pornind de la un studiu realizat în cadrul uneia dintre cele mai mari linii aeriene americane.

    • Robert Cialdini: Principiul angajamentului

      O data ce intelegem ca puterea consecventei este formidabila in directionarea comportamentului uman apare imediat o importanta intrebare practica: Cum poate fi activata aceasta forta? Ce anume produce declicul care porneste banda consecventei? Sociologii cred ca stiu raspunsul: angajamentul. 

    • Ce sa fac sa imi spui DA

      Cum e sa fii un lider convingator? Cum e sa-ti faci clientii si angajatii sa-ti raspunda intotdeauna „da“? Cineva detine secretele puterii de a convinge in sase pasi si este dispus sa vi le impartaseasca. Robert Cialdini, specialistul american in tehnici de influentare, stie cum ne putem spori sansele de a primi raspunsuri pozitive fara a ceda cu nimic din oferta initiala. In avanpremiera vizitei sale de la Bucuresti, din septembrie 2011, Cialdini dezvaluie in exclusivitate pentru CARIERE care sunt beneficiile persuasiunii.

Recomandările editorilor