ROI
-
În boardroomuri se vorbește despre marjă, creștere și eficiență. Dar din ce în ce mai des, printre slide-urile financiare își face loc o întrebare simplă: „Avem oamenii potriviți ca să ne ducem strategia mai departe?” -
HR vs. Financiar...de unde tensiunea?!
Cât de bine vă înţelegeţi cu colegii de la Financiar? Sunteţi în faza de "Bună!" - "Bună!", cea de evitare reciprocă sau de iritare constantă? După câteva întâlniri de curtoazie cu diverşi HRi am băgat de seamă că încă există un dialog acid între HR şi Financiar. Să nu fie "ROI-ul" răspunsul la toate întrebările?!
-
Matematica unui program de training
Programele de training nu sunt suficiente în sine pentru a genera rezultate de business. De aceea specialiștii se referă mai degrabă la programe de dezvoltare sau de învățare întrucât acestea sunt fundamentate pe mai mulți piloni: evaluare, consultanță, training și coaching.
-
Lupta pentru investitori: De ce suntem ameninţaţi de cehi şi slovaci
Rentabilitatea Capitalului Uman în România continuă să scadă, înregistrând anul trecut o reducere cu 9% comparativ cu 2010, potrivit studiului PwC Saratoga 2012. Nivelul de 1,22 al indicatorului ne situează sub media Europei Centrale şi de Est, iar acest lucru înseamnă că suntem în pericol să ne pierdem competitivitatea în faţa unor ţări ca Cehia şi Slovacia.
-
Ce impact are siguranța în ROI
În ultima perioadă, în mediul de afaceri s-a încetățenit conceptul de comportament contraproductiv. Acest set de comportamente au fost atent analizate de către cercetători și, astfel, putem vorbi despre predispoziții spre absenteism, furt, ostilitate față de client, agresivitate verbală sau fizică, consumul de alcool sau de substanțe interzise la locul de muncă, concedii medicale neîntemeiate etc. Despre nocivitatea acestor comportamente în organizatii este suficient de spus doar că, transpuse în bani, acestea se ridică la miliarde de dolari anual. De aici vine și interesul general spre aceste comportamente contraproductive.
-
Castigatorul participarii la Essentials of ROI Methodology, in valoare de 1.200 de euro!
Castigatorul concursului organizat de Cariere si AchieveGlobal Romania a fost desemnat.
-
Castiga un curs de 1.200 de euro si invata sa folosesti instrumentul ROI!
Castiga participarea la workshopul Essentials of ROI Methodology – Bazele Metodologiei ROI, organizat de AchieveGlobal Romania intre 29 septembrie – 1 octombrie, in valoare de 1.200 de euro.
-
Goana dupa ROI
Pana sa intalnim studii de caz despre organizatii romanesti care implementeaza cu succes proiecte de invatare aliniate la obiectivele de business mai avem cale lunga.
-
O specie rara: profesionistii in marketing digital
Cresterea numarului de clienti interesati de marketing digital i-a determinat pe cei de la Wunderman Romania sa inceapa cautarea de specialisti in acest domeniu. Lipsa unor competente pe piata locala i-a trimis, insa, la know-how-ul filialei din Marea Britanie.
-
Ce coeficient ROI are un MBA?
Cand intreprinzi o actiune, te astepti ca resursele investite sa fie recuperate dupa o anumita perioada de timp, fie ea mica sau mare, in functie de proiect. Dar ce se intampla cand acest proiect este un program de eMBA la care te decizi sa participi? Cum calculezi gradul de recuperare a investitiei sau valoarea coeficientului de return on investment (ROI)?
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.