Customer experience – de la satisfacție la grijă autentică
Ron Kaufman, unul dintre cei mai influenți specialiști în customer experience din lume, consultant și speaker (…)
Ron Kaufman, unul dintre cei mai influenți specialiști în customer experience din lume, consultant și speaker (…)
Ron Kaufman, consultant și autor al volumului Uplifting Service, va veni pe 9 iunie la București, pentru a dezvălui (…)
Trăim într-o cultură a serviciilor, în care clienții au de unde alege și știu bine asta: dacă nu vor fi (…)
Ca să acorzi pe termen lung servicii excelente trebuie să ai o cultură a serviciilor, le-a transmis Ron Kaufman, (…)
Activitatea de customer service în lumea de business s-a schimbat. Serviciile nu mai reprezintă un simplu (…)
Ron Kaufman, unul dintre cei mai căutați consultanți de customer service din lume, a explicat, pentru revista (…)
Ron Kaufman este unul dintre mentorii mei. M-a inspirat și m-a contaminat cu energia lui pozitivă cu mai bine de (…)
Există o maximă care a fost dovedită în timp: Lucrurile prind contur dacă le gândeşti şi devin (…)
În aproape toate meseriile şi domeniile se discută mult despre creativitate şi inovaţie. Dacă eşti creativ, (…)