Saatchi & Saatchi
-
Saatchi & Saatchi X Publicitate cauta 360 de studenti si masteranzi pe care sa-i consilieze profesional si care sa invete sa realizeze o campanie de comunicare. Proiectul este cofinantat din fonduri UE prin programul POSDRU si valoreaza 2,17 milioane de lei. -
Rafael & Sons, pe podiumul de la Monaco, alături de Yves Saint-Laurent, Paco Rabanne și Montblanc
Saatchi & Saatchi PR a luat aur la World Luxury Award, cea mai importantă competiţie internaţională dedicată creativităţii în comunicarea brandurilor de lux. Distincția reprezintă o premieră pentru piața locală de comunicare: Saatchi & Saatchi PR este prima și singura agenție premiată în cadrul World Luxury Award.
-
La ce ajuta lovemarks
Sigur ca se poate trai fara lovemarks, dar sentimentele consumatorilor pot fi un factor de diferentiere pentru un brand care se lupta pentru fiecare procent din cota de piata. Beneficiile pe termen lung ale unui lovemark inseamna cresterea indicatorilor de brand, a frecventei de cumparare si a utilizarii crescute.
-
Optimism american, la feminin, Shelly Roberts, Managing Director FireBrand
Cu o privire iscoditoare de artist-fotograf, dublata de sensibilitatea profunda a unei minti ascutite de scriitor, Shelly Roberts scruteaza realitatea cu precizia unui scaner in cautarea ineditului din lucruri si din oameni. Shelly Roberts are optimismul, indrazneala si forta necesare pentru a aduce brandingului romanesc un atribut esential: atitudinea.
-
Din birou, direct pe platou
Rareori avem ocazia sa vedem oameni din business care sa joace in filme. Iar cand ii intalnim pe cei atat de speciali, ardem de curiozitate sa ne vorbeasca despre ei si pasiunea lor. Asta pentru a-si schimba imaginea de persoane rigide, pe care si-au construit-o stand la un birou.
-
Descurajarea BIROCRATIEI
Pe masura ce organizatia se dezvolta, creste si necesitatea controlului. Ajunse in faza de maturitate, companiile au ierarhie, sisteme de raportare bine stabilite, linii de autoritate si responsabilitate, instructiuni si norme bine precizate. Principiile care stau la baza culturii organizationale dicteaza urmarea instructiunilor pentru evitarea greselilor. De multe ori, standardele si regulile devin mai importante decat comportamentul antreprenorial. Daca, de exemplu, ideea de a introduce un nou produs sau serviciu apartine unui angajat de la entry-level, pana la autoritatea finala de decizie se interpun, in multe cazuri, de la patru pana la sase niveluri ierarhice, fiecare nivel putand bloca in orice moment drumul ideii inovatoare.
Recomandările editorilor
-
Poveste de brand. De la ce vine numele Pepco
Numele Pepco își are rădăcina în grupul sud-african Pepkor — un gigant al retailului de tip „value”, cu o istorie care începe în anii ’60 în Cape Town. -
Cinci certificări internaționale pentru profesioniștii din HR care vor să se specializeze în zona de compensații și beneficii
Cum poate creşte performanța angajaților prin componenta variabilǎ a pachetelor de compensații şi beneficii, cum se mǎsoarǎ corectitudinea unui sistem de comp&ben şi cum se construieşte o strategie de beneficii multianualǎ. -
Bianca Călburean, Siemens: Construim un mediu în care oamenii aleg să se întoarcă la birou pentru că își doresc, nu pentru că îi obligăm
Alegere, nu obligație. Pe acest principiu Siemens România își construiește întreaga strategie de-a face biroul din nou relevant. -
O soluție la un pas distanță: introducerea unui sistem de management al performanței în instituțiile publice | ANALIZĂ
Toată lumea vorbește despre reforma statului și de cât de importantă este ea. Toată lumea vorbește despre necesitatea introducerii unui sistem de management al performanței în instituțiile publice, similar cu cel din companiile private.