Saatchi & Saatchi
-
Saatchi & Saatchi X Publicitate cauta 360 de studenti si masteranzi pe care sa-i consilieze profesional si care sa invete sa realizeze o campanie de comunicare. Proiectul este cofinantat din fonduri UE prin programul POSDRU si valoreaza 2,17 milioane de lei. -
Rafael & Sons, pe podiumul de la Monaco, alături de Yves Saint-Laurent, Paco Rabanne și Montblanc
Saatchi & Saatchi PR a luat aur la World Luxury Award, cea mai importantă competiţie internaţională dedicată creativităţii în comunicarea brandurilor de lux. Distincția reprezintă o premieră pentru piața locală de comunicare: Saatchi & Saatchi PR este prima și singura agenție premiată în cadrul World Luxury Award.
-
La ce ajuta lovemarks
Sigur ca se poate trai fara lovemarks, dar sentimentele consumatorilor pot fi un factor de diferentiere pentru un brand care se lupta pentru fiecare procent din cota de piata. Beneficiile pe termen lung ale unui lovemark inseamna cresterea indicatorilor de brand, a frecventei de cumparare si a utilizarii crescute.
-
Optimism american, la feminin, Shelly Roberts, Managing Director FireBrand
Cu o privire iscoditoare de artist-fotograf, dublata de sensibilitatea profunda a unei minti ascutite de scriitor, Shelly Roberts scruteaza realitatea cu precizia unui scaner in cautarea ineditului din lucruri si din oameni. Shelly Roberts are optimismul, indrazneala si forta necesare pentru a aduce brandingului romanesc un atribut esential: atitudinea.
-
Din birou, direct pe platou
Rareori avem ocazia sa vedem oameni din business care sa joace in filme. Iar cand ii intalnim pe cei atat de speciali, ardem de curiozitate sa ne vorbeasca despre ei si pasiunea lor. Asta pentru a-si schimba imaginea de persoane rigide, pe care si-au construit-o stand la un birou.
-
Descurajarea BIROCRATIEI
Pe masura ce organizatia se dezvolta, creste si necesitatea controlului. Ajunse in faza de maturitate, companiile au ierarhie, sisteme de raportare bine stabilite, linii de autoritate si responsabilitate, instructiuni si norme bine precizate. Principiile care stau la baza culturii organizationale dicteaza urmarea instructiunilor pentru evitarea greselilor. De multe ori, standardele si regulile devin mai importante decat comportamentul antreprenorial. Daca, de exemplu, ideea de a introduce un nou produs sau serviciu apartine unui angajat de la entry-level, pana la autoritatea finala de decizie se interpun, in multe cazuri, de la patru pana la sase niveluri ierarhice, fiecare nivel putand bloca in orice moment drumul ideii inovatoare.
Recomandările editorilor
-
Ionuț Dună, PPC Energie: „Am intrat pe un teritoriu complet nou, fără să avem toate informațiile, din dorința de a ne mișca repede”
Ionuț Dună, directorul general al PPC Energie, și-a început parcursul profesional în cadrul operatorului telecom Connex (actualul Vodafone) -
CEO + HR Roundtable, București: Cum devin angajații de neînlocuit?
Angajatul cu adevărat valoros nu este cel care doar bifează o sarcină, ci cel care o modelează, îi dă sens și o duce mai departe prin atitudine, integritate și capacitatea de a inova. Atunci când -
Articol susținut de DAAS EPTA RomaniaPerformanțele academice și cele sportive nu sunt incompatibile
Patrick Dinu, Ana Bărbosu și alți tineri sportivi români de top demonstrează că pot face performanță și dacă prioritizează studiile. -
Dacă este cu adevărat o piață a angajatorilor, de ce unii angajați nu vin la birou sau nu lucrează când plouă? | EDITORIAL
Piața muncii este o piață a angajatorului, și nu a angajatului, iar statisticile oficiale confirmă acest lucru.