
Cele mai enervante obiceiuri la birou și cum să le eviți
Orice colectiv de muncă aduce provocări legate de interacțiunea zilnică dintre colegi. Fiecare persoană are (…)
Orice colectiv de muncă aduce provocări legate de interacțiunea zilnică dintre colegi. Fiecare persoană are (…)
Cu toții vrem un content care „să meargă” pe rețelele de socializare, iar firmele nu fac excepție. Construirea unei (…)
Ritmul alert al muncii de birou aduce adesea stres și oboseală mentală. Presiunea termenelor limită, întâlnirile (…)
Într-un climat economic incert, inflația afectează puterea de cumpărare a angajaților. Aceștia resimt scăderea (…)
Ziua bună se cunoaște de dimineață, spune un vechi proverb românesc. Modul în care începe dimineața influențează (…)
O criză de imagine poate afecta nu doar relația unei companii cu publicul, ci și încrederea și moralul angajaților. (…)
A ieșit de sub tipar cea mai recentă ediție a Revistei CARIERE. Realizată sub tema umbrelă: În era AI, talentul nu (…)
O companie nu este doar despre ceea ce vinde, ci și despre imaginea pe care și-o construiește în ochii publicului. (…)
Revista CARIERE continuă rubrica „Longevitate în carieră”, dedicată celor care sfidează trecerea timpului (…)