
Cum să scrii un comunicat de presă care nu sună ca un comunicat de presă
Un comunicat tipic începe cu formule seci: „Compania X anunță…”. Jurnaliștii citesc zeci de texte similare zilnic. (…)
Un comunicat tipic începe cu formule seci: „Compania X anunță…”. Jurnaliștii citesc zeci de texte similare zilnic. (…)
Este originară din Slovenia, și a transformat curiozitatea într-o adevărată iubire. Klara Rus și-a construit (…)
Un proiect nu se oprește doar pentru că „nu mai sunt bani” sau „nu mai avem timp”. De cele mai multe ori, în spate (…)
Departe de birou, apare pentru prima dată imaginea completă a raportului dintre timpul alocat muncii și cel rămas (…)
Angajații nu citesc documente lungi atunci când mesajul care contează pentru ei încape într-un paragraf. O (…)
Petrecem o treime din viața noastră la muncă. Calitatea acestui timp nu este determinată doar de salariu sau de (…)
Deși în multe organizații performanța se măsoară în cifre, în realitate atitudinea face adesea diferența dintre (…)
Cu un procent de aproape 60% al celor care nu își permit nici măcar un concediu de o săptămână departe de casă (…)
Organizațiile moderne operează sub semnul vitezei. E-mailurile cer răspunsuri în minute, mesajele interne bat (…)