
Comunicarea în companie: Cum să stabilești un ton intern coerent fără să impui un „stil oficial”
În multe organizații, comunicarea internă devine un paradox: vrem să fie clară și unitară, dar, în același timp, să (…)
În multe organizații, comunicarea internă devine un paradox: vrem să fie clară și unitară, dar, în același timp, să (…)
Încrederea în economie rămâne scăzută, chiar dacă există unele semne de revenire. În tot acest timp, inflația este (…)
Majoritatea descrierilor de rol par extrase dintr-un manual birocratic când, de fapt, ar trebui să fie invitații (…)
Numele Ferrari poartă cu sine ecoul tradiției și al meșteșugului italian. El se derivă din cuvântul italian (…)
Organizațiile caută modalități prin care să se diferențieze, să atragă talente și să construiască relații solide cu (…)
Retenția angajaților și satisfacția profesională devin tot mai critice. De aceea, companiile își doresc să creeze (…)
Când o echipă trebuie să ia o decizie, fie că e vorba de lansarea unui produs, schimbarea unui proces sau alegerea (…)
În orice echipă, fie ea mică sau mare, granițele sunt importante, când vine vorba de menținerea clarității și a (…)
Warren Buffett, cunoscut drept „Oracolul din Omaha”, nu este doar unul dintre cei mai de succes investitori din (…)