
Ghid: Cum să răspunzi la comentariile negative de pe social media și la recenziile afacerii tale
Ai muncit luni sau ani să-ți construiești afacerea. Primești mesaje frumoase, clienți mulțumiți, like-uri, (…)
Ai muncit luni sau ani să-ți construiești afacerea. Primești mesaje frumoase, clienți mulțumiți, like-uri, (…)
Când ai de gestionat conținut în social media – pentru brandul tău, pentru un client sau chiar pentru proiectul (…)
Dacă încă mai crezi că cele mai bune joburi sunt cele anunțate public pe site-urile de recrutare, e posibil să (…)
Umorul poate fi un instrument puternic în PR și marketing, capabil să atragă atenția, să creeze conexiuni și să (…)
Fie că ești un ONG de media, un influencer sau un brand renumit, ai nevoie de social media. Două tinere Gen Z (…)
Social media marketing este un instrument puternic pentru orice brand, dar există multe concepții greșite care pot (…)
Imaginează-ți brandul tău ca pe o poveste fascinantă care se scrie la fiecare interacțiune, fie că e un click pe (…)
O companie nu este doar despre ceea ce vinde, ci și despre imaginea pe care și-o construiește în ochii publicului. (…)
Într-o lume în care bugetele masive de marketing ale marilor companii pot părea de neatins, antreprenorii și (…)