
Social media: Cum să alegi o platformă de comunicare în funcție de specificul brandului
Să fii prezent pe social media nu mai este opțional pentru majoritatea brandurilor. Dar, în același timp, să fii (…)
Să fii prezent pe social media nu mai este opțional pentru majoritatea brandurilor. Dar, în același timp, să fii (…)
Planificarea conținutului pentru rețele sociale pare, uneori, o activitate care nu se termină niciodată. Ai (…)
În fiecare lună, multe echipe de marketing reiau procesul de planificare a conținutului ca și cum ar porni de la (…)
Dacă ai un canal de comunicare care performează, fie că e vorba de o pagină de social media, un newsletter sau un (…)
Nu fiecare săptămână aduce lansări, evenimente sau campanii importante. Dar ritmul constant de comunicare, mai ales (…)
Ai muncit ore bune la un articol, o prezentare sau o campanie, ai publicat, ai bifat… și ai trecut mai departe. Dar (…)
Ce spui în spațiul public poate deveni, fără intenție, parte din identitatea ta profesională. O opinie aparent (…)
Ai mai multe idei de postări. Poate ai notat o poveste personală cu potențial de engagement, un sfat sau o (…)
Campanii electorale, proteste, dezbateri televizate, scandaluri și promisiuni, toate transformă periodic rețelele (…)