
Cum arată un content plan care nu cere 5 oameni și 6 tool-uri
Un content plan eficient pornește de la două-trei obiective, nu de la o lungă listă care ajunge, în cele din urmă, (…)
Un content plan eficient pornește de la două-trei obiective, nu de la o lungă listă care ajunge, în cele din urmă, (…)
Companiile care vând produse tehnice intră adesea pe rețele sociale cu un mic dezavantaj: riscul ca mesajele lor să (…)
Revista CARIERE continuă seria de articole dedicate platformelor de inteligență artificială, menite să arate cum (…)
În lumea digitală, cifrele pot fi seducătoare. Vezi sute de like-uri, zeci de share-uri și un grafic care urcă (…)
Apariția constantă pe rețelele sociale poate părea singura cale prin care să îți construiești reputația (…)
Conținutul original este valoros, dar nu trebuie să pornești de la zero de fiecare dată când postezi. Reutilizarea (…)
Să fii prezent pe social media nu mai este opțional pentru majoritatea brandurilor. Dar, în același timp, să fii (…)
Planificarea conținutului pentru rețele sociale pare, uneori, o activitate care nu se termină niciodată. Ai (…)
În fiecare lună, multe echipe de marketing reiau procesul de planificare a conținutului ca și cum ar porni de la (…)