
Când engagement-ul e bun, dar direcția greșită: metrici care sabotează strategia de conținut
În lumea digitală, cifrele pot fi seducătoare. Vezi sute de like-uri, zeci de share-uri și un grafic care urcă (…)
În lumea digitală, cifrele pot fi seducătoare. Vezi sute de like-uri, zeci de share-uri și un grafic care urcă (…)
Apariția constantă pe rețelele sociale poate părea singura cale prin care să îți construiești reputația (…)
Conținutul original este valoros, dar nu trebuie să pornești de la zero de fiecare dată când postezi. Reutilizarea (…)
Să fii prezent pe social media nu mai este opțional pentru majoritatea brandurilor. Dar, în același timp, să fii (…)
Planificarea conținutului pentru rețele sociale pare, uneori, o activitate care nu se termină niciodată. Ai (…)
În fiecare lună, multe echipe de marketing reiau procesul de planificare a conținutului ca și cum ar porni de la (…)
Dacă ai un canal de comunicare care performează, fie că e vorba de o pagină de social media, un newsletter sau un (…)
Nu fiecare săptămână aduce lansări, evenimente sau campanii importante. Dar ritmul constant de comunicare, mai ales (…)
Ai muncit ore bune la un articol, o prezentare sau o campanie, ai publicat, ai bifat… și ai trecut mai departe. Dar (…)