
Cum să creezi o imagine de brand coerentă pe toate canalele de comunicare
Imaginează-ți brandul tău ca pe o poveste fascinantă care se scrie la fiecare interacțiune, fie că e un click pe (…)
Imaginează-ți brandul tău ca pe o poveste fascinantă care se scrie la fiecare interacțiune, fie că e un click pe (…)
O companie nu este doar despre ceea ce vinde, ci și despre imaginea pe care și-o construiește în ochii publicului. (…)
Într-o lume în care bugetele masive de marketing ale marilor companii pot părea de neatins, antreprenorii și (…)
Aproximativ 65% dintre companiile din România consideră că rețelele de socializare reprezintă principalul lor canal (…)
După doi ani de evenimente online, cea de a 17-a ediție anuală a GPeC SUMMIT se va desfășura cu prezență fizică pe (…)
Majoritatea anunțurilor de recrutare îți cer o anumită experiență în domeniu. Ei bine, dacă abia ai ieșit de pe (…)
Pentru cei care deja au înțeles necesitatea construirii și menținerii unui brand personal puternic, ca angajat sau (…)
In primul rand, de ce este important sa ai un profil bun de LinkedIn? Sa fim sinceri: cati dintre adolescentii din (…)
Recent, Ministerul Economiei a prezentat opiniei publice o serie de proiecte care interesează mediul de business și (…)