Datele și inteligența artificială se pot combina pentru a realiza lucruri extraordinare, dar roboții nu vor putea niciodată să eclipseze imaginația umană.
Sophia, robotul umanoid extrem de avansat, a fost invitată specială în campania de promovare a unui retailer. „Azi o să fiu gazda show-ului. Ce te-ai gândit, «e femeie, trebuie să gătească». Suntem în 2018, deja” a spus robotul celor doi bărbați prezenți în platoul de filmare în deschiderea show-ului.
Sophia, creaţia unei companii din Hong Kong, poate să poarte conversaţii şi să răspundă la diverse întrebări care i se adresează având nivel de inteligenţă similar cu cel al unui copil de doi ani. Robotul imită, de asemenea, gesturile și expresiile faciale umane.
Andrew Ross Sorkin, jurnalist la CNBC a intervievat-o miercuri despre viitorul inteligenței artificiale, pe Sophia, un robot umanoid, care a fost prezentă la o conferință organizată de Institutul de Investiții în Viitor din Arabia Saudită.
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene.
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control.
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025.
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.