
spirit de echipa
-
Revista HR Manager a organizat pe 10 octombrie cea de-a treia ediţie a evenimentului HR [PLAY] Tech Marathon, eveniment care a adus laolaltă o comunitate vibrantă de profesionişti HR, lideri şi influenceri.
-
Motivul pentru care NU avansezi în carieră după mulți ani de muncă
Una dintre relațiile care-ți pot determina drumul în carieră este cea cu managerul. Înțelege-te bine cu el și atunci vei avea prioritate la succes. Sfidează-l și atacă-l și s-ar putea ca talentele și skill-uri tale să nu fie suficiente pentru a avansa profesional. Așa că, pe cât posibil, fă-ți viața ușoară și evită să-ți transformi șeful în cel mai mare dușman al tău. Nu este nici inteligent, nici productiv pentru tine. De aceea, ați face bine să evitați situațiile pe care vi le descriem mai jos. -
Lider te naști sau devii?
Lider te naşti sau devii? Iată o întrebare care se află pe buzele multor persoane. Şi eu, la rândul meu, m-am întrebat dacă leadershipul se învaţă sau se poate dobândi. După îndelungi căutări şi aprofundări, lecturi şi experienţe, am ajuns la concluzia că la baza leadershipului se află cel puţin două elemente importante: spiritul de echipă şi charisma. -
De ce candidatul care NU are spirit de echipă ar trebui evitat
Desigur că principalul lucru pe care un specialist în recrutare îl urmăreşte atunci când poartă prima discuţie cu un candidat este acela al competenţelor profesionale: unde ai lucrat anterior, ce ai realizat, ce studii ai, ce notorietate au angajatorii anteriori etc. Există, totuşi, o serie de aspecte care îl fac pe acesta să zică "pas" cv-ului tău, aspecte care ţin de personalitatea ta şi felul în care eşti perceput ca membru al unei echipe. -
Când două minţi se bat cap în cap
Specialiştii ne învaţă că opoziţia şi dezacordul sunt atitudini sănătoase. În absenţa lor, echipele sunt private de inovare şi de progres. Deşi nu toate, cele mai multe discuţii în grup se încheie în dezacord. Când confuziile şi neînţelegerile devin grave, situaţia ameninţă să otrăvească relaţiile dintre membri şi să destabilizeze echipa.
-
7 tehnici mai mult sau mai puțin „ortodoxe” pentru stimularea spiritului de echipă
Ultimii ani au adus în companii o grabă inexplicabilă în a aduce echipa la performanță pe termen scurt și un interes scăzut pentru durabilitate. După cum apreciază Monica Minoiu, EMBA - Expert EXEC-EDU și Director General Incharge Management Consulting - managerii sunt presați de obiective, dead-line-uri, sacrificând spiritul de echipă, instaurând o competiție nejustificată între membrii săi, demolând înainte să construiască pe principiul că nimeni nu este de neînlocuit.
Recomandările editorilor
-
Ce faci cu datele care spun ceva incomod și de ce evitarea e cea mai scumpă alegere
Datele nu mint, dar nici nu menajează. Cifrele care arată o scădere, o nemulțumire sau o performanță ratată sunt, adesea, lăsate „pe mai târziu”. În realitate, acel „mai târziu” costă cel mai mult. Pentru că datele incomode sunt, de fapt, singurele care spun adevărul complet despre o organizație. -
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum vede MedLife dezvoltarea profesională a angajaților
Pe 23 octombrie, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable: „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Poveste de brand. De la ce vine numele Benvenuti
Brandurile se nasc și dispar cu viteza tendințelor, puține reușesc să-și păstreze identitatea autentică și să crească organic, pas cu pas, timp de două decenii. -
Noul website CARIERE: Interviuri, știri și producții video, în prim-plan
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.