spirit de echipa
-
Revista HR Manager a organizat pe 10 octombrie cea de-a treia ediţie a evenimentului HR [PLAY] Tech Marathon, eveniment care a adus laolaltă o comunitate vibrantă de profesionişti HR, lideri şi influenceri. -
Motivul pentru care NU avansezi în carieră după mulți ani de muncă
Una dintre relațiile care-ți pot determina drumul în carieră este cea cu managerul. Înțelege-te bine cu el și atunci vei avea prioritate la succes. Sfidează-l și atacă-l și s-ar putea ca talentele și skill-uri tale să nu fie suficiente pentru a avansa profesional. Așa că, pe cât posibil, fă-ți viața ușoară și evită să-ți transformi șeful în cel mai mare dușman al tău. Nu este nici inteligent, nici productiv pentru tine. De aceea, ați face bine să evitați situațiile pe care vi le descriem mai jos. -
Lider te naști sau devii?
Lider te naşti sau devii? Iată o întrebare care se află pe buzele multor persoane. Şi eu, la rândul meu, m-am întrebat dacă leadershipul se învaţă sau se poate dobândi. După îndelungi căutări şi aprofundări, lecturi şi experienţe, am ajuns la concluzia că la baza leadershipului se află cel puţin două elemente importante: spiritul de echipă şi charisma. -
De ce candidatul care NU are spirit de echipă ar trebui evitat
Desigur că principalul lucru pe care un specialist în recrutare îl urmăreşte atunci când poartă prima discuţie cu un candidat este acela al competenţelor profesionale: unde ai lucrat anterior, ce ai realizat, ce studii ai, ce notorietate au angajatorii anteriori etc. Există, totuşi, o serie de aspecte care îl fac pe acesta să zică "pas" cv-ului tău, aspecte care ţin de personalitatea ta şi felul în care eşti perceput ca membru al unei echipe. -
Când două minţi se bat cap în cap
Specialiştii ne învaţă că opoziţia şi dezacordul sunt atitudini sănătoase. În absenţa lor, echipele sunt private de inovare şi de progres. Deşi nu toate, cele mai multe discuţii în grup se încheie în dezacord. Când confuziile şi neînţelegerile devin grave, situaţia ameninţă să otrăvească relaţiile dintre membri şi să destabilizeze echipa.
-
7 tehnici mai mult sau mai puțin „ortodoxe” pentru stimularea spiritului de echipă
Ultimii ani au adus în companii o grabă inexplicabilă în a aduce echipa la performanță pe termen scurt și un interes scăzut pentru durabilitate. După cum apreciază Monica Minoiu, EMBA - Expert EXEC-EDU și Director General Incharge Management Consulting - managerii sunt presați de obiective, dead-line-uri, sacrificând spiritul de echipă, instaurând o competiție nejustificată între membrii săi, demolând înainte să construiască pe principiul că nimeni nu este de neînlocuit.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.