stare de spirit
-
Fie că ai obiceiul să mai lucrezi de acasă sau preferi să te relaxezi într-un ambient intim și confortabil, lumina joacă un rol esențial în ceea ce privește starea ta de spirit, dar și capacitatea ta de concentrare. -
Hainele colorate îţi oferă o creştere de salariu şi chiar o promovare, arată studiile
Puţină culoare în vestimentaţie influenţează pozitiv cariera. Este un fapt care trebuie tratat cu seriozitate arată un nou studiu, care ne îndeamnă să abandonăm hainele tradiţionale de birou în detrimentul unei pete de culoare, potrivit telegraph.co.uk. -
5 moduri prin care puteți schimba o zi prost începută
Unele zile chiar încep prost și continuă așa până apune soarele. Cu toate că ni se spune să tragem aer adânc în piept, lent, să medităm, facem asta degeaba, starea nu ni se schimbă. În plus, cum să medităm dacă nouă ne vine să urlăm, să spargem ușa și să fugim? -
Cum îţi influenţează culorile starea de spirit
Îţi vorbeam despre cum ar trebui să îţi amenajezi biroul Feng Shui, culorile jucând un rol important în a ajunge la o stare de echilibru şi armonie necesare lucrului. Nu doar la birou, ci şi acasă, paleta de culori pe care o foloseşti îşi creează o anumită stare de spirit. Îţi place verdele? Ar trebui să ştii că, în funcţie de nuanţă, acesta poate crea diferite stări. Dar hai să vedem care sunt acestea. -
Ce este și ce nu este normal să se întâmple la locul de muncă
Locul de muncă este spațiul în care petrecem o mare parte a timpului nostru într-o zi și care ne poate afecta starea de spirit atât la job, cât și în viața personală. În această seară, la Jurnal de Leadership, vom dezbate o temă care ne afectează pe toți: Ce este și ce nu este normal să se întâmple la locul de muncă.
-
3 + 7 paşi pentru motivarea echipei
Oamenii pe care îi angajăm intră în echipa noastră deja motivaţi, excepţie făcând situaţiile în care a avut loc o greşeală de recrutare. Aceştia, privesc cu entuziasm fiecare zi la noul job, totul în jurul lor pare să fie minunat şi sunt deschişi spre a învăţa lucruri noi. Marea provocare a celor care conduc echipe devine adesea menţinerea acelei stări de spirit cu care au pornit la drum. Numărul echipelor care s-au aflat sub coordonarea mea şi a căror motivaţie a scăzut este, din păcate, mai mare decât al echipelor care şi-au păstrat-o. Pot spune însă cu bucurie că, în ultima perioadă, am descoperit câţiva paşi care au funcţionat în majoritatea cazurilor. Nu am găsit un model teoretic sau o reţetă simplă, pe care dacă le aplici vei obţine minuni, ci am identificat câţiva paşi mai degrabă complecşi, pe care nu este uşor să-i aplici constant. Desigur, cu cât vei exersa mai mult, cu atât îţi va ieşi mai bine.
-
Productivitatea este strict legată de starea de spirit
Simţi că nu vrei să faci ceea ce faci? Şi cu toate astea te chinui, strângi din dinţi. Nu mai insista! Trebuie să te relaxezi puţin. Productivitatea este în strânsă legătură cu starea de spirit mai mult decât credem până acum.
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.