stiri
-
Social media a devenit locul de unde mai toată lumea își ia știrile. Iar Generația Z, prima crescută pe rețele de socializare, schimbă regulile jocului. -
Elon Musk, cea mai mediatizată figură a anului 2024, domină categoric spațiul știrilor online
Elon Musk a reușit să atragă o atenție mediatică fără precedent în 2024 și și-a eclipsat complet colegii din lumea afacerilor, potrivit datelor furnizate de Taboola, citate de axios.com.
Musk a devenit un fenomen mediatic -
În era digitală: Reconsolidarea încrederii publicului în mass-media
Cum recunoaștem fenomenul știrilor false și cum îl putem defini? Ce măsuri putem lua pentru a stopa răspândirea dezinformării digitale (inclusiv prin mecanisme de fact-checking) și a reconsolida încredrea publicului în mass-media? Era digitală provoacă -
Proiectul Trust: Set de standarde de redare a știrilor utilizat de 75 de publicații
“În lumea de astăzi, conectată numeric și social, este mai dificil ca niciodată de stabilit când anume avem de-a face cu o informație adevărată, cu publicitate sau chiar cu dezinformare. Fiecare platformă de internet va pune la punct <'indicatori de încredere>, pentru a-și ajuta cititorii să evalueze informația provenită de la o sursă credibilă în care se poate avea încredere”. -
Din 27 martie 1889 transmite cele mai importante ştiri: 128 de ani de la înființarea AGERPRES
Agenţia Naţională de Presă AGERPRES pe 27 martie, 128 de ani de la înfiinţare. Prima agenţie de presă din România, a transmis, încă din 27 martie 1889, cele mai importante ştiri privind România, în străinătate, și a difuzat, de asemenea, în țară, știri de peste granițe. -
CE vrea ca motoarele de căutare să plătească pentru ştiri
Comisia Europeană lucrează la o reformă a drepturilor de proprietate intelectuală, care ar da dreptul organizațiilor media să taxeze platformele de genul Bing sau Google dacă publică extrase din articolele lor, scrie Agerpres, care citează Financial Times. Pe această temă au mai fost încercări de a taxa Google în Germania și Spania, dar au eşuat. -
Românii, pe locul al doilea în Europa la statul pe net
Românii sunt pe locul al doilea în topul țărilor care petrec cel mai mult timp online, cu o medie de 18,6 ore petrecute săptămânal pe internet, conform celui mai recent studiu Mediascope. Pe primul loc se clasează ucrainienii, cu 20 de ore petrecute online pe săptămână. Românii sunt urmați în top de turci, cu o medie de 18,3 petrecute pe internet săptămânal.
-
Cele mai bune idei de afaceri pentru acest an. Likeurile vă pot aduce bani
Springwise.com, un site cu ştiri de business, a realizat un clasament al celor mai bune idei de afaceri din 2012, însă acestea pot fi puse în aplicare cu succes chiar şi anul acesta. Bicicleta de câţiva dolari, ştiri pe paharul de cafea, lampa fără baterii sunt doar câteva dintre businessurile inedite care vă pot aduce câştiguri atractive.
-
Mai putem vorbi de o presă liberă?
În 2011, agravarea condiţiilor economice din piaţa de media a adus cu sine fenomene specifice – publicaţii închise, disponibilizări, reduceri salariale, conflicte de muncă. Fragilitatea economică a industriei a vulnerabilizat şi mai mult redacţiile. Aflate sub o presiune economică dură, acestea au fost tot mai dispuse la compromisuri, cu grave consecinţe asupra conţinutului editorial, aflat într-o continuă şi accentuată degradare. Calitatea actului de management a lăsat de dorit, managerii de presă nereuşind să găsească soluţii economice de redresare atunci când încasările din publicitate au scăzut, iar investiţiile patronilor au secat.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.