
De ce multe branduri renunță la reclame tradiționale și investesc în storytelling
Reclamele tradiționale nu mai au același impact. De multe ori, publicul le evită, le ignoră sau chiar le percepe ca (…)
Reclamele tradiționale nu mai au același impact. De multe ori, publicul le evită, le ignoră sau chiar le percepe ca (…)
Momentele de stagnare, deși adesea percepute ca obstacole, pot deveni adevărate oportunități pentru inovație și (…)
Storytelling-ul este o tehnică puternică pentru a crea o conexiune directă cu publicul. Poveștile bine construite, (…)
Ce îți place cel mai mult să faci, ca lider? Lui Barack Obama îi place ca în fiecare țară în care se află să (…)
Ți-ar plăcea să crezi în Dumnezeu? De Crăciun, credința este o bucurie cu care și ateii se pot delecta. Iisus este (…)
Dintr-o carte cu povești, o citesc pe prima. Și cred că este prea simplă, prea detaliată, prea „ușoară” pentru (…)
Există viață în afara social media? Răspunsul diferă, cu siguranță, în funcție de perioada în care ai trăit în (…)
Am fost la evenimentul Influencer Marketing Conference şi am spicuit din toate discuţiile şi prezentările câteva (…)
Social media a devenit atât de importantă încât nu o poți lăsa doar în seama marketingului. (…)