
Care e structura unui comunicat de presă care chiar ajunge să fie preluat
Comunicatul de presă rămâne, în ciuda tuturor schimbărilor din media, una dintre cele mai puternice unelte de (…)
Comunicatul de presă rămâne, în ciuda tuturor schimbărilor din media, una dintre cele mai puternice unelte de (…)
Toată lumea a auzit de analiza SWOT, dar puțini o folosesc cu adevărat ca instrument practic. De cele mai multe (…)
OKR-ul nu e doar un buzzword din Silicon Valley. E un cadru care poate transforma modul în care o echipă lucrează (…)
Într-o lume aflată într-o continuă schimbare, leadershipul modern nu mai poate fi definit doar prin autoritate și (…)
Peste 80% dintre companii planifică să pătrundă pe noi piețe în următorii cinci ani. Principalele destinații pentru (…)
Gândirea pozitivă este adesea considerată cheia succesului, dar în ce măsură aceasta reprezintă o strategie viabilă (…)
„Avem ca principale obiective creșterea competențelor angajaților, digitalizarea proceselor, atragerea de noi (…)
Marketingul tradițional nu mai este, adesea, suficient pentru captarea atenției consumatorilor. Oamenii sunt (…)
Oamenii s-au săturat de mesaje bine lustruite, dar goale de conținut. Publicul simte rapid falsitatea, așa că (…)