
Ce lecții poți extrage din proiectele abandonate fără să le relansezi inutil
Un proiect nu se oprește doar pentru că „nu mai sunt bani” sau „nu mai avem timp”. De cele mai multe ori, în spate (…)
Un proiect nu se oprește doar pentru că „nu mai sunt bani” sau „nu mai avem timp”. De cele mai multe ori, în spate (…)
Organizațiile moderne operează sub semnul vitezei. E-mailurile cer răspunsuri în minute, mesajele interne bat (…)
O ședință lunară eficientă începe cu un scop precis. În locul agendelor lungi și vagi, participanții ar trebui să (…)
Un lider credibil nu joacă rolul expertului care le știe pe toate. Sau, cel puțin, nu ar trebui să o facă. În (…)
Organizațiile mici și medii operează sub presiunea dublă a resurselor limitate și a nevoii de adaptare rapidă. (…)
Orice lansare reușită vine cu o doză de entuziasm: like-uri, comentarii, mențiuni în presă, poate chiar un spike de (…)
Se întâmplă des, chiar dacă nu ne place să admitem asta, ca documentele de strategie să ajungă să fie mai degrabă (…)
În fiecare lună, multe echipe de marketing reiau procesul de planificare a conținutului ca și cum ar porni de la (…)
În orice companie vine un moment în care trebuie comunicată o schimbare majoră: restructurări, repoziționări, (…)