
strategie de business
-
Extinderea pe noi piețe este o strategie importantă pentru creșterea veniturilor și diversificarea adaptabilității la potențiale riscuri. Acest proces complex necesită o analiză detaliată a pieței țintă, personalizarea ofertelor pentru a răspunde preferințelor locale și
-
White Image: ce trebuie să conţină în 2016 o strategie de digital marketing de succes
Anul 2016 bate la uşă şi marketerii sunt în plin proces de planificare a strategiei pentru următorul an. În domeniul marketingului digital, strategia este un mix între obiective de business, priorităţi de marketing şi modalităţi de a le îndeplini prin canalele digitale. Pentru a avea succes, e important ca digital marketerii să fie atenţi la toate funcționalitățile, tehnologiile şi instrumentele existente pe piaţă şi care îi pot ajuta în atingerea obiectivelor. -
Faceţi SEO, dar nu uitaţi de social media
Pentru dezvoltarea oricărei afaceri, pentru alinierea ei la tendinţele pieţei sau competitivitate, reţelele de socializare au devenit obligatorii. Acest mod de promovare, foarte ieftin în comparaţie cu metodele tradiţionale de marketing sau chiar gratuit, a depăşit graniţele personale şi vine în spijinul oricărei strategii de business. Ce reţele de socializare să foloseşti şi mai ales cum să le foloseşti pentru a fi eficiente? Despre modul în care trebuie să îţi creezi o strategie de social media a vorbit la Bucureşti Neal Shaeffer, cunoscut social media speaker, autor și creator de succes al platformei de resurse în social media pentru afaceri 'Maximise Your Social”. -
Bridge-ul și strategia de business
De la opt ani chibiţez la masa de bridge. În fiecare weekend, părinţii mei jucau bridge de sâmbătă dimineaţă până sâmbătă seara, doar cu o scurtă pauză la prânz, cu Puşa și Nenoiu, doi prieteni de familie fără copii, care stăteau în Militari, pe la Armata Poporului. Puşa nu se prea pricepea la joc, aşa că cei doi se certau precum chiorii. După ce am crescut, am aflat că de multe ori certurile astea se transformau în zile întregi de nevorbit şi dormit spate în spate, şi toate astea pentru că la nu ştiu ce „donă“, Puşa nu licitase nu ştiu ce sau nu atacase în culoarea licitată de Nenoiu. V-am împărtășit asta ca să înțelegeți care este nivelul de pasiune şi fanatism pe care poate să-l creeze jocul de bridge.
-
Cum a ajuns Cornelius Brody să ofere soluţii software pentru Financial Times si Virgin Airlines
iQuest oferă soluţii software pentru clienţi din Germania, Elveţia, Anglia, Suedia şi România. Soluţii înseamnă sisteme complexe, croite pe specificul clientului, care nu pot fi cumpărate de-a gata, ca pe un produs standard. Printre clienţii lor se numără corporaţii mari şi multinaţionale, care au în permanenţă nevoie de soluţii caracteristice prin care să se diferenţieze. Astfel, iQuest lucrează acum pentru branduri puternice ca Financial Times, Virgin Atlantic Airlines sau Puma.
Recomandările editorilor
-
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum își formează TotalSoft viitoarele generații de specialiști
Pe 23 octombrie 2025, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable, intitulat „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Checklist de sănătate organizațională: 5 întrebări mai utile decât un studiu de engagement
Multe companii lansează anual sondaje ample despre motivație și satisfacție, dar rezultatele ajung rar să schimbe ceva concret. Scorurile cresc sau scad ușor, fără legătură directă cu realitatea de zi cu zi. -
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum vede MedLife dezvoltarea profesională a angajaților
Pe 23 octombrie, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable: „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Noul website CARIERE: Interviuri, știri și producții video, în prim-plan
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.