studiu de caz
-
Institutul de Administrare a Afacerilor din București – ASEBUSS a fost înființat în 1993 și s-a impus rapid ca lider de piață în domeniul educației manageriale. ASEBUSS este singura școală de afaceri privată care organizează -
Managementul Performanței în România
Managementul performanței a devenit subiectul cheie între 19 și 21 Noiembrie la Sibiu, în cadrul celui mai renumit eveniment de profil, Conferința Managementul Performanței în România. Cei 16 vorbitori din domenii de activitate variate au prezentat cele mai noi tendințe în managementul performanței și au adus în discuție studii de caz relevante, din cadrul propriilor companii, pentru cele trei module: strategic, operațional și individual. -
Comunicarea eficientă face minuni
Cu toții știm că cea mai eficientă muncă se face prin comunicare. Ei bine, cei care vor să își dezvolte aceste abilități au în această toamnă un nou instrument la îndemână. Este vorba de o nouă ediție Workshop Sessions dedicată dezvoltării abilităților de comunicare și organizată de Akcees.
-
Dacă liderul companiei pleacă, ai grijă mai întâi să păstrezi „povestea” companiei
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Fiecare dintre noi a auzit o versiune sau alta a acestei povestiri: un lider plin de încredere în forţele proprii şi foarte charismatic creează un succes în afaceri atât de fulminant, încât pare că a scăpat de sub control. Presa nu se mai satură să scrie despre el, iar consumatorii abia aşteaptă să cumpere produsele pe care compania le lansează sub conducerea lui. Directorii din board-ul companiei şi acţionarii, încântaţi de „călătoria” ameţitoare în care i-a îmbarcat acest lider, se mulţumesc să se uite în altă parte atunci când unele dintre clovneriile sale sunt uneori un pic prea ... neconvenţionale.
-
Cum ajunge o campanie castigatoare la Effie
Brandul Napolact a fost recompensat in ultimii trei ani cu mai multe premii Effie pentru eficienta campaniilor de comunicare, precum si pentru gamele de produse noi “Gusturi de demult” (Silver Effie 2009) si “Prilej de ragaz” (Gold Effie 2010), dezvoltate de la campania de rebranding inceputa in 2006. Ce ii trebuie unei campanii sa fie castigatoare?
-
Hartuirea sexuala, un fenomen tot mai prezent
Potrivit unui raport despre hartuirea sexuala la locul de munca, realizat de IMAS pentru Centrul Parteneriat pentru Egalitate (CPE), fenomenul de hartuire sexuala exista in Romania; peste 12% dintre respondenti au declarat ca s-au confruntat cu o astfel de situatie la locul de munca in ultimul an. Desi majoritatea stiu caror institutii ar trebui sa se adreseze, doar sase angajati au depus o plangere de hartuire la locul de munca in ultimii cinci ani.
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.