tara lui andrei
-
Meseria se învață de la meseriași. Unii spun că e „brățară de aur”, alții că trebuie „să o furi”. Sunt însă și dintre cei care sunt dispuși să îți arate, să lucreze cu tine ca să vezi, să simți și să înțelegi cum se face. Pentru 50 de elevi de la licee tehnologice și școli profesionale din Gorj, Gabi Onofrei, pilot auto și proprietar al unui atelier de tuning din Brașov, a fost meseriașul-model și mentorul. -
OMV Petrom și Fundația PACT lansează cea de-a patra ediție a competiției „Idei din Țara lui Andrei”
OMV Petrom lansează competiția de proiecte pentru dezvoltare comunitară, educație pentru angajabilitate, eco-eficiență sau eco-inovație. Fiecare inițiativă poate primi finanțare de până la 5.000 euro sau 15.000 de euro. Înscrierile în competiție se pot face până pe 3 decembrie 2015 pe www.taraluiandrei.ro.
-
S-au desemnat finaliștii competiției „Fabricat în Țara lui Andrei”
OMV Petrom a anunțat numele celor 35 de viitori antreprenori care se află cu un pas mai aproape de câștigarea unei finanțări în competiția de afaceri sociale „Fabricat în Țara lui Andrei". Echipa de jurizare, formată din experții Fundației NESsT și reprezentați ai OMV Petrom, a evaluat ideile înscrise în program și a ales finaliștii care vor intra în etapa de pregătire a planurilor de afaceri. -
Campania care își propune să promoveze învățământul profesional
Peste 90% dintre școlile profesionale și vocaționale din România au dispărut în ultimii 20 de ani, ceea ce a dus la o lipsă acută, în prezent, a meseriașilor cu pregătire, resimțită de mai toate marile companii cu activitate industrială din țară, dar și de populație. -
„Nu-mi plac ţevile. Mie-mi plac oamenii”
Între numele ei şi „Ţara lui Andrei” este semnul echivalenţei, ba chiar ar trebui să-l inventăm special pentru ea pe cel al osmozei. Pentru că a crezut în schimbarea în bine şi-a şi realizat-o. Mona Nicolici face acest lucru în continuare, cu bucurie, determinare şi succes. -
200.000 de euro pentru românii cu iniţiativă
În cadrul ediției din 2014 a competiției „Idei din Țara lui Andrei”, compania Petrom oferă finanțări în valoare totală de 200.000 euro pentru proiectele care rezolvă probleme de mediu, educație sau care contribuie la dezvoltarea comunităților din România.
-
Aproximativ 12.000 de elevi vor să devină antreprenori
Cu toţii vrem soluţii la problemele noastre şi, pentru asta, trebuie să avem spirit de antreprenor sau, măcar, un ajutor. Acum nu mai trebuie să ne facem griji pentru asta! Aproximativ 12.000 de elevi vor să îmbrăţişeze antreprenoriatul.
-
Peste 2 300 de voluntari au plantat peste 100 000 de copaci în 2011 în cadrul programului „Ţara lui Andrei“
În acest an, 2 300 de voluntari au plantat, în cadrul programului de responsabilitate „Ţara lui Andrei“ iniţiat de Petrom, 103 000 de copaci pe 21 de hectare în judeţele Buzău, Vâlcea, Bacău, Teleorman, Bihor, Prahova şi Dolj. Toate zonele reîmpădurite au fost selectate în funcţie de nevoile comunităţilor şi prin consultarea autorităţilor locale şi sunt arii afectate de alunecări de teren sau desertificare.
Recomandările editorilor
-
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Care sunt domeniile cu cele mai mari creșteri salariale în 2025
Anul 2025 a adus schimbări importante pe piața muncii din România, iar anumite industrii au înregistrat creșteri salariale semnificative, în contextul unei presiuni persistente asupra angajatorilor de a rămâne competitivi. -
România obține un succes internațional: judecătoarea Adina Elvira-Ghiță, aleasă la Tribunalul ONU pentru Dispute
România a obținut o victorie importantă în cadrul Organizației Națiunilor Unite: judecătoarea Adina Elvira-Ghiță a fost aleasă pentru un mandat de 7 ani la Tribunalul ONU pentru Dispute (UNDT), din iulie 2026. -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.