
Cum să iei decizii mai rapide cu un format simplu de analiză: decizie vs. task
Imaginează-ți o sală de ședință în care fiecare întrebare deschide o avalanșă de discuții: facem asta sau nu, cine (…)
Imaginează-ți o sală de ședință în care fiecare întrebare deschide o avalanșă de discuții: facem asta sau nu, cine (…)
Un raport săptămânal nu ar trebui să fie un document pe care îl trimiți „ca să fie trimis” și pe care nimeni nu-l (…)
De câte ori ai făcut același task și ți-ai spus: „Data viitoare chiar o să notez pașii, ca să nu mai pierd timp”? (…)
Când ai simțit ultima oară că te poți exprima liber la job? Că ești ascultat cu adevărat, nu doar tolerat? Că nu (…)
Când auzim de testare A/B, ne gândim de obicei la marketing, pagini de vânzări sau campanii de e-mail. Dar (…)
În contextul pandemiei s-a conturat o nouă realitate a pieței muncii, una în care cuvintele de bază sunt munca (…)
Când ne gândim la productivitate, în mintea noastră apare o listă interminabilă de task-uri pe (…)
În departamentul vostru există un grad echitabil de noutate al taskurilor şi atribuţiilor care revin fiecărei (…)
Odată cu noul an, încep și zecile de task-uri, deadline-urile strânse și numărul mare de (…)