
Lucrurile pe care le înțelegi despre jobul tău doar când nu ești la job
Departe de birou, apare pentru prima dată imaginea completă a raportului dintre timpul alocat muncii și cel rămas (…)
Departe de birou, apare pentru prima dată imaginea completă a raportului dintre timpul alocat muncii și cel rămas (…)
De multe ori vorbim despre productivitate, dar de prea puține ori analizăm serios ce anume consumă timp inutil. (…)
În multe echipe, task managementul a ajuns să depindă de platforme pline de funcții pe care puțini le folosesc la (…)
În multe echipe, raportarea săptămânală înseamnă o listă seacă de taskuri bifate. E rapid de făcut, dar spune (…)
De multe ori, stresul săptămânal nu lovește neapărat luni, ci mai târziu, când agenda se încarcă și energia începe (…)
E duminică dimineața. Nicio alarmă. Niciun plan clar. Teoretic, ai timp liber. Practic, simți nevoia să-l „umpli” (…)
În orice echipă sau proiect, timpul este una dintre cele mai valoroase resurse. Cu toate acestea, este surprinzător (…)
În orice ritm de lucru, rămân în urmă taskuri neterminate. Nu neapărat pentru că sunt prea grele sau imposibil de (…)
Agenda de luni dimineață spune adesea o poveste despre suprasolicitare. Când deschizi calendarul și vezi că nu mai (…)