tehnologii noi
-
Pentru că automatizarea, digitalizarea și noile tehnologii deschid noi orizonturi, OMUL este mai important ca oricând. Aceasta este lecția pe care au învățat-o cei care conduc hotelul Henn na din Japonia, care vor renunța la -
Tinerii vizionari (I)
Interesul lor principal în viaţă este înţelegerea lumii în care trăim. Se servesc de intuiţie pentru a prelucra informaţii, de obicei extrem de rapid şi precis, şi de capacitatea lor de a dimensiona corect o situaţie. Sunt în mod constant absorbiţi de idei şi de inovaţia din domeniul lor. Aceşti tineri pun mare valoare pe cunoştinţe şi îşi petrec o mare parte din timp căutând să dobândească o înţelegere şi mai mare a tehnologiilor care ne schimbă viaţa.
-
Multinationala sau firma romaneasca?
Venirea multinationalelor la finalul anilor ‘90 a fost un eveniment care a schimbat fata pietei fortei de munca din Romania. Aducand tehnologii noi, procese si proceduri diferite, investind in traininguri si programe de calificare, venind cu rigoare si pragmatism- firmele straine au insuflat valori diferite unei intregi generatii de specialisti romani, cei care au devenit exponentii noului val de management autohton.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.