 
                            
                        tendinta
- 
                     Transformarea digitală a industriei bunurilor de larg consum (FMCG) nu mai este o tendință, ci o realitate accelerată de tehnologie și parteneriate strategice. În a doua zi a evenimentului DevTalks 2025, pe Main Stage, Corina Transformarea digitală a industriei bunurilor de larg consum (FMCG) nu mai este o tendință, ci o realitate accelerată de tehnologie și parteneriate strategice. În a doua zi a evenimentului DevTalks 2025, pe Main Stage, Corina
- 
                      Sindromul salvatorului în leadership – cum îl recunoști?Există o tendință subtilă, dar adesea distructivă, care se insinuează în comportamentele liderilor cu intenții bune: sindromul salvatorului. Acest fenomen apare atunci când un lider se simte responsabil să intervină constant, să rezolve toate problemele
- 
                      Studiu: Ce s-a mutat în online, acolo rămâneUn nou raport Ericsson (NASDAQ: ERIC) realizat în rândul consumatorilor de tehnologie anticipează că tendința de translatare în mediul online a unei părți importante a activităților cotidiene, determinată de pandemia globală Covid-19, se va menține
- 
                      Pentru tot mai multe companii: Noul smartphone LamborghiniSmartphone-urile reprezintă un produs mai mult decât util pentru tot mai multe companii care caută să-şi diversifice portofoliul.
- 
                      Unele trăsături de personalitate ne fac să ne simţim ca nişte impostori, în ciuda realizărilor noastre© 2015 Harvard Business School Publishing Corp.
 
 Într-un anumit moment din viaţa ta profesională, probabil că te-ai simţit ca un impostor. Poate că ai fost lăudat pentru ceva despre care ai crezut că nu ar fi meritat asemenea onoruri speciale sau poate că ţi-au fost recunoscute realizările în faţa colegilor dar tu nu te-ai simţit vrednic de o asemenea recunoaştere şi ai fost convins că o să fii în curând demascat, fiindcă o să se descopere că nu ai meritat-o.
- 
                      Faceţi SEO, dar nu uitaţi de social media
 
 
 Pentru dezvoltarea oricărei afaceri, pentru alinierea ei la tendinţele pieţei sau competitivitate, reţelele de socializare au devenit obligatorii. Acest mod de promovare, foarte ieftin în comparaţie cu metodele tradiţionale de marketing sau chiar gratuit, a depăşit graniţele personale şi vine în spijinul oricărei strategii de business. Ce reţele de socializare să foloseşti şi mai ales cum să le foloseşti pentru a fi eficiente? Despre modul în care trebuie să îţi creezi o strategie de social media a vorbit la Bucureşti Neal Shaeffer, cunoscut social media speaker, autor și creator de succes al platformei de resurse în social media pentru afaceri 'Maximise Your Social”.
- 
                      Românii dau bani pe smartphone-uri, electrocasnice şi tabletePiaţa bunurilor de folosință îndelungată din România a urmat tendinţa din primul trimestru, arătând o creștere de 4,7% în T2 2013, față de același trimestru al lui 2012. Primele șase luni ale anului au adus o creștere de 4,3% față de prima jumătate a lui 2012, ajungând la o valoare de 699 milioane de euro, potrivit unui studiu GfK TEMAX®. 
- 
                      Atitudinile care stau în calea dezvoltării personaleCu toții suntem ființe emoționale. Dintotdeauna, oamenii din toate colțurile lumii simt o gamă largă de emoții care îi limitează sau îi dezvoltă. Cum putem însă ști pe ce direcție ne înscriem fiecare dintre noi? 
- 
                      Când rama nu-l face pe om, ci inversRetrospectiva The Best of Eurobest a avut loc recent în contextul neconvențional al showroomului MINI Cooper, de la Automobile Bavaria. Medical Optik Lounge a pigmentat seara, alegând cele mai inspirate rame de ochelari pentru creativii invitați la eveniment. Liliana Marin, specialist în optometrie și pasionat de domeniul stilisticii faciale pe care ochelarii bine aleși reusesc s-o pună în valoare, vorbește despre relevanța asocierilor cu mediul creativ, despre moda ramelor pentru oamenii de business și despre bucuria de a valoriza personalități. 
- 
                      Deloitte:Tendințe în industria de tehnologie în 2012În contextul ieftinirii considerabile a tehnologiei în ultimele trei decenii, investițiile în aparatură electronică capătă valențe de simbol al statutului social pentru consumatorii cu bugete limitates; în același timp, instrumentele de administare a bazelor de date se confruntă cu provocarea unui volum de date în creștere, potrivit Previziunilor anuale Deloitte pentru industriile de Tehnologie, Media și Telecomunicații (TMT), aflate la a 11a ediție. 
- 
                      Vezi ce surprize ne rezervă Mobile Marketing-ul în 2012Componentele de marketing mobil vor fi diversificate în cadrul campaniilor de comunicare implementate anul viitor, conform estimarilor realizate de Syscom Digital, agenţie interactivă şi una dintre cele mai importante companii jucătoare pe piaţa locală de mobile marketing. 
- 
                      Se schimba modelul de muncaPerioada de criza pare sa fi accentuat nevoia de flexibilitate a companiilor, ceea ce, conform teoriei autorului Daniel Pink, prezentata la TED, tinde sa schimbe modelul de angajare pe termen mai lung. 
 Predictiile lui Daniel Pink sunt ca va fi preferat modelul de angajare cu norme fractionate, fie la mai multe companii, fie in proiecte diferite. Oamenii incep sa fie din ce in ce mai mult platiti in functie de rezultatele aduse, indiferent de numarul de ore si de unde lucreaza.
 
Recomandările editorilor
- 
                      BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnoutPe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.
- 
                      Salim Touma, Grand Hotel Bucharest: Îmi place să rezolv probleme. Dacă nu apar provocări operaționale, mă plictisescCu peste 25 de ani de experiență internațională în industria ospitalității, Salim Touma a reușit, în ultimii trei ani, să conducă un proces complet de rebranding, să reducă cu 32% costurile și să scadă fluctuația de personal cu 40%.
- 
                      Giorgiana Matei, Airbus Aerostructures România: Oamenii nu caută doar muncă, ci și sens. Vor să contribuie la comunitatea în care trăiescNu poți fi sub nivelul pieței, dar nici un salariu peste medie nu garantează retenția, susține cu realism Giorgiana Matei, HR Manager la Airbus Aerostructures România.
- 
                      Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabilTransformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.