Skip to main content

tendinta

    • Unele trăsături de personalitate ne fac să ne simţim ca nişte impostori, în ciuda realizărilor noastre

      © 2015 Harvard Business School Publishing Corp.

      Într-un anumit moment din viaţa ta profesională, probabil că te-ai simţit ca un impostor. Poate că ai fost lăudat pentru ceva despre care ai crezut că nu ar fi meritat asemenea onoruri speciale sau poate că ţi-au fost recunoscute realizările în faţa colegilor dar tu nu te-ai simţit vrednic de o asemenea recunoaştere şi ai fost convins că o să fii în curând demascat, fiindcă o să se descopere că nu ai meritat-o.
    • Faceţi SEO, dar nu uitaţi de social media




      Pentru dezvoltarea oricărei afaceri, pentru alinierea ei la tendinţele pieţei sau competitivitate, reţelele de socializare au devenit obligatorii. Acest mod de promovare, foarte ieftin în comparaţie cu metodele tradiţionale de marketing sau chiar gratuit, a depăşit graniţele personale şi vine în spijinul oricărei strategii de business. Ce reţele de socializare să foloseşti şi mai ales cum să le foloseşti pentru a fi eficiente? Despre modul în care trebuie să îţi creezi o strategie de social media a vorbit la Bucureşti Neal Shaeffer, cunoscut social media speaker, autor și creator de succes al platformei de resurse în social media pentru afaceri 'Maximise Your Social”.
    • Românii dau bani pe smartphone-uri, electrocasnice şi tablete

      Piaţa bunurilor de folosință îndelungată din România a urmat tendinţa din primul trimestru, arătând o creștere de 4,7% în T2 2013, față de același trimestru al lui 2012. Primele șase luni ale anului au adus o creștere de 4,3% față de prima jumătate a lui 2012, ajungând la o valoare de 699 milioane de euro, potrivit unui studiu GfK TEMAX®. 

    • Când rama nu-l face pe om, ci invers

      Retrospectiva The Best of Eurobest a avut loc recent în contextul neconvențional al showroomului MINI Cooper, de la Automobile Bavaria. Medical Optik Lounge a pigmentat seara, alegând cele mai inspirate rame de ochelari pentru creativii invitați la eveniment. Liliana Marin, specialist în optometrie și pasionat de domeniul stilisticii faciale pe care ochelarii bine aleși reusesc s-o pună în valoare, vorbește despre relevanța asocierilor cu mediul creativ, despre moda ramelor pentru oamenii de business și despre bucuria de a valoriza personalități.

    • Deloitte:Tendințe în industria de tehnologie în 2012

      În contextul ieftinirii considerabile a tehnologiei în ultimele trei decenii, investițiile în aparatură electronică capătă valențe de simbol al statutului social pentru consumatorii cu bugete limitates; în același timp, instrumentele de administare a bazelor de date se confruntă cu provocarea unui volum de date în creștere, potrivit Previziunilor anuale Deloitte pentru industriile de Tehnologie, Media și Telecomunicații (TMT), aflate la a 11a ediție. 

    • Se schimba modelul de munca

      Perioada de criza pare sa fi accentuat nevoia de flexibilitate a companiilor, ceea ce, conform teoriei autorului Daniel Pink, prezentata la TED, tinde sa schimbe modelul de angajare pe termen mai lung.
      Predictiile lui Daniel Pink sunt ca va fi preferat modelul de angajare cu norme fractionate, fie la mai multe companii, fie in proiecte diferite. Oamenii incep sa fie din ce in ce mai mult platiti in functie de rezultatele aduse, indiferent de numarul de ore si de unde lucreaza.
       

Recomandările editorilor