
Studiu: Ce s-a mutat în online, acolo rămâne
Un nou raport Ericsson (NASDAQ: ERIC) realizat în rândul consumatorilor de tehnologie anticipează că tendința de (…)
Un nou raport Ericsson (NASDAQ: ERIC) realizat în rândul consumatorilor de tehnologie anticipează că tendința de (…)
Smartphone-urile reprezintă un produs mai mult decât util pentru tot mai multe companii care caută să-şi (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Într-un anumit moment din viaţa ta profesională, (…)
Pentru dezvoltarea oricărei afaceri, pentru alinierea ei la tendinţele pieţei sau competitivitate, reţelele de (…)
Piaţa bunurilor de folosință îndelungată din România a urmat tendinţa din primul trimestru, (…)
Cu toții suntem ființe emoționale. Dintotdeauna, oamenii din toate colțurile lumii simt o gamă largă de emoții (…)
Retrospectiva The Best of Eurobest a avut loc recent în contextul neconvențional al showroomului MINI (…)
În contextul ieftinirii considerabile a tehnologiei în ultimele trei decenii, investițiile în (…)
Componentele de marketing mobil vor fi diversificate în cadrul campaniilor de comunicare implementate anul (…)