tesco
-
Tesco Corporation a publicat miercuri cele mai grele pierderi din istoria să, pe fondul unei deprecieri de 4,7 miliarde de lire sterline (6,5 miliarde de euro) a valorii magazinelor sale. -
Ce să faci pentru ca organizaţia ta să devină „anti-fragilă”
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Multe dintre organizaţiile mari şi de succes sunt mai fragile decât par. Sunt organizaţii care cedează sub presiunea stresului. Vă amintiţi prin ce chinuri au trecut Kodak, Digital Equipment Corp. şi Washington Mutual? În vremurile lor de glorie, aceste companii erau jucătorii dominanţi de pe pieţele pe care operau. Dar aceste companii au dispărut de pe piaţă. Oare de ce sunt unele dintre companii mai flexibile şi mai rezistente la şocuri şi probleme decât altele? Ce anume face ca o companie să fie mai bine „echipată” pentru a face faţă stresului? Şi de ce sunt atât de puţine companii „anti-fragile” – adică sunt chiar mai puternice atunci când sunt supuse la stres?
-
Solutii pentru cresterea afacerilor
La nivel global, 85% dintre companii se asteapta ca noua economie sa fie si mai competitiva decat cea de acum doi ani, arata studiul „Competitie pentru cresterea economica„ realizat de Ernst&Young la care au raspuns peste 1.400 de executivi din toata lumea.
-
Tesco UK, prime de sarbatori in valoare totala de 40 de milioane lire sterline
Tesco, cel mai mare retailer britanic, isi va recompensa angajatii in perioada sarbatorilor de iarna cu vouchere in valoare totala de 40 de milioane de lire sterline.
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.