
Cât de eficient lucrezi? Trei fraze care spun mai mult decât o listă de taskuri
În multe echipe, raportarea săptămânală înseamnă o listă seacă de taskuri bifate. E rapid de făcut, dar spune (…)
În multe echipe, raportarea săptămânală înseamnă o listă seacă de taskuri bifate. E rapid de făcut, dar spune (…)
„Unde găsesc fișierul cu livrabilele?”, „Mai avem nevoie de aprobarea clientului?”, „Tu te ocupi de partea X?” (…)
De multe ori, stresul săptămânal nu lovește neapărat luni, ci mai târziu, când agenda se încarcă și energia începe (…)
Orele de muncă trec, taskurile se adună, dar la finalul zilei simți că nu ai avansat cu adevărat. Dacă această (…)
Cu toții avem notițe. Zeci, sute, uneori mii. În aplicații, în carnețele, în fișiere uitate prin foldere sau în (…)
Să închizi o săptămână de lucru nu înseamnă doar să bifezi taskuri, ci să știi unde ai rămas și ce urmează. Iar (…)
Pentru mulți profesioniști, vinerea vine cu o senzație de agitație: o combinație între „hai să termin tot” și „nu (…)
Luni dimineață nu trebuie să înceapă cu agitație, inbox plin și senzația că deja ești în întârziere. O săptămână (…)
În timpul săptămânii, răspundem la e-mailuri, intrăm din call în call, bifăm taskuri și încheiem zilele cu agenda (…)