
Cum îți faci un audit personal de timp: ce faci des, dar nu generează rezultate
Orele de muncă trec, taskurile se adună, dar la finalul zilei simți că nu ai avansat cu adevărat. Dacă această (…)
Orele de muncă trec, taskurile se adună, dar la finalul zilei simți că nu ai avansat cu adevărat. Dacă această (…)
Cu toții avem notițe. Zeci, sute, uneori mii. În aplicații, în carnețele, în fișiere uitate prin foldere sau în (…)
Să închizi o săptămână de lucru nu înseamnă doar să bifezi taskuri, ci să știi unde ai rămas și ce urmează. Iar (…)
Pentru mulți profesioniști, vinerea vine cu o senzație de agitație: o combinație între „hai să termin tot” și „nu (…)
Luni dimineață nu trebuie să înceapă cu agitație, inbox plin și senzația că deja ești în întârziere. O săptămână (…)
În timpul săptămânii, răspundem la e-mailuri, intrăm din call în call, bifăm taskuri și încheiem zilele cu agenda (…)
Nu toate oportunitățile care îți stârnesc curiozitatea merită și investiția de timp, energie sau bani. Unele sunt (…)
Când săptămânile încep să semene între ele, iar greșelile se repetă în buclă, ai nevoie de un moment scurt de (…)
Productivitatea nu începe luni dimineață, ci cu cel puțin o zi mai devreme. Cei care reușesc să mențină un ritm (…)