
Trei lucruri aparent „mici” care îți fragmentează atenția într-o zi de muncă
Concentrarea nu se pierde doar în aglomerația de taskuri, ci mai ales în detalii mărunte care par inofensive. Pe (…)
Concentrarea nu se pierde doar în aglomerația de taskuri, ci mai ales în detalii mărunte care par inofensive. Pe (…)
Când ești lider, toată lumea vine la tine cu întrebări. Ce facem acum? Ce decizie luăm? Cum răspundem la situația (…)
Există un mit persistent în lumea business-ului: că productivitatea este rezultatul inspirației, al deciziilor (…)
Cafeaua nu e prima acțiune a zilei, deși mulți o tratează ca atare. Primul lucru pe care îl facem când începem (…)
Când simți că lucrurile nu mai sunt clare în echipă, primul impuls este să cauți un nou tool de organizare. Un nou (…)
În multe echipe mici sau flexibile, munca merge înainte fără un tool formal de project management. Cererile apar (…)
Într-o zi obișnuită de lucru, nu ducem lipsă de sarcini. Dimpotrivă: inboxul e plin, lista de to do crește, iar (…)
Nimeni nu se trezește dimineața cu poftă să scrie un SOP (Standard Operating Procedure), sau un brief. Sunt (…)
Inboxul e haotic, fișierele sunt pe jumătate făcute, brieful pare scris pe fugă, iar persoana care a lucrat (…)