ton
-
Interviurile video, prezentările online și întâlnirile de echipă de la distanță devin tot mai frecvente, iar abilitățile de prezentare au devenit o carte de vizită esențială. Nu este vorba doar despre cum vorbești, ci și -
Cum recunoști un manager intuitiv
Sunt deja mulți ani de când vorbim despre faptul că volatilitatea, incertitudinea și complexitatea nu mai sunt excepții. Acestea au devenit o normalitate. Într-un asemenea context, intuiția devine o resursă-cheie pentru liderii de succes. Nu -
Vrei şedinţe care să nu „deraieze”? Iată cele 7 imperative ale unei şedinţe eficiente
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Nu e nimic mai enervant ca o şedinţă care nu se mai sfârşeşte. Dacă eşti manager, este treaba ta să te asiguri că oamenii nu deviază de la subiect sau că nu ţin cuvântări interminabile. Dar cum ai putea să le menţii oamenilor atenţia concentrată pe ceea ce ar trebui discutat în şedinţă, fără să devii un fel de „supraveghetor-şef ” sau să le striveşti creativitatea?
-
Oare e OK să zbieri la angajaţii tăi?
© 2013 Harvard Business School Publishing Corp.
Steve Jobs, Jeff Bezos, Martha Stewart, Bill Gates, Larry Ellison şi Jack Welch – toţi aceşti lideri sunt - sau au fost - cunoscuţi pentru faptul că sunt oameni de afaceri de succes, vizionari, competitivi şi pretenţioşi. Iar fiecare dintre ei are, pe bună dreptate, reputaţia de şef care ridică tonul la angajaţii săi; acest obicei a fost o parte integrală din stilul lor de leadership şi management.
Recomandările editorilor
-
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq. -
Generația Z simte presiunea incertitudinii: cum afectează anxietatea financiară viața tinerilor
Tinerii din Generația Z trăiesc cu un nivel ridicat de stres și anxietate, cauzat în principal de incertitudinea legată de viitor și de lipsa controlului asupra evenimentelor imprevizibile. -
Care este principala provocare a antreprenorilor români | SONDAJ
Găsirea clienților reprezintă principala provocare pentru mai mult de jumătate dintre antreprenorii români, arată un sondaj recent realizat de aSpace -
Va ajunge starea de sănătate a angajaților un nou indicator de business?
Pachetele de beneficii oferite angajaților au devenit din ce în ce mai sofisticate în ultimii ani, iar în cadrul companiilor locale aproape că există o competiție în ceea ce privește numărul de inițiative de wellbeing.