 
                            
                        ton
- 
                     Interviurile video, prezentările online și întâlnirile de echipă de la distanță devin tot mai frecvente, iar abilitățile de prezentare au devenit o carte de vizită esențială. Nu este vorba doar despre cum vorbești, ci și Interviurile video, prezentările online și întâlnirile de echipă de la distanță devin tot mai frecvente, iar abilitățile de prezentare au devenit o carte de vizită esențială. Nu este vorba doar despre cum vorbești, ci și
- 
                      Cum recunoști un manager intuitivSunt deja mulți ani de când vorbim despre faptul că volatilitatea, incertitudinea și complexitatea nu mai sunt excepții. Acestea au devenit o normalitate. Într-un asemenea context, intuiția devine o resursă-cheie pentru liderii de succes. Nu
- 
                      Vrei şedinţe care să nu „deraieze”? Iată cele 7 imperative ale unei şedinţe eficiente© 2013 Harvard Business School Publishing Corp. Nu e nimic mai enervant ca o şedinţă care nu se mai sfârşeşte. Dacă eşti manager, este treaba ta să te asiguri că oamenii nu deviază de la subiect sau că nu ţin cuvântări interminabile. Dar cum ai putea să le menţii oamenilor atenţia concentrată pe ceea ce ar trebui discutat în şedinţă, fără să devii un fel de „supraveghetor-şef ” sau să le striveşti creativitatea? 
- 
                      Oare e OK să zbieri la angajaţii tăi?© 2013 Harvard Business School Publishing Corp. Steve Jobs, Jeff Bezos, Martha Stewart, Bill Gates, Larry Ellison şi Jack Welch – toţi aceşti lideri sunt - sau au fost - cunoscuţi pentru faptul că sunt oameni de afaceri de succes, vizionari, competitivi şi pretenţioşi. Iar fiecare dintre ei are, pe bună dreptate, reputaţia de şef care ridică tonul la angajaţii săi; acest obicei a fost o parte integrală din stilul lor de leadership şi management. 
Recomandările editorilor
- 
                      BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnoutPe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.
- 
                      Salim Touma, Grand Hotel Bucharest: Îmi place să rezolv probleme. Dacă nu apar provocări operaționale, mă plictisescCu peste 25 de ani de experiență internațională în industria ospitalității, Salim Touma a reușit, în ultimii trei ani, să conducă un proces complet de rebranding, să reducă cu 32% costurile și să scadă fluctuația de personal cu 40%.
- 
                      Giorgiana Matei, Airbus Aerostructures România: Oamenii nu caută doar muncă, ci și sens. Vor să contribuie la comunitatea în care trăiescNu poți fi sub nivelul pieței, dar nici un salariu peste medie nu garantează retenția, susține cu realism Giorgiana Matei, HR Manager la Airbus Aerostructures România.
- 
                      Energia schimbării. Cum transformă Distribuție Oltenia organizația pentru viitorul sustenabilTransformarea energetică de azi nu se măsoară doar în megawați sau tehnologii inteligente. Se vede mai ales în oameni, în felul în care se adaptează, învață și duc mai departe energia schimbării.