
Cum comunici public în caz de criză majoră: Strategie de transparență și asumare
Când o criză lovește, fiecare declarație contează. O reacție întârziată sau un mesaj ambiguu pot agrava situația, (…)
Când o criză lovește, fiecare declarație contează. O reacție întârziată sau un mesaj ambiguu pot agrava situația, (…)
Angajatorii din România fac pași importanți spre transparentizarea pieței salariilor, adaptându-se treptat la noile (…)
Pandemia ne‑a remodelat, din multe puncte de vedere, viața. De la rutine, obiceiuri și comportamente, până la (…)
În mai puțin de două luni de la startul programului GovITHub, cei 20 de bursieri selectați, cu sprijinul (…)
Adesea, ca lideri de companie, sărbătorim succesul, facem anunţuri publice şi în mass-media şi aniversăm (…)
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp. Tocmai ai preluat conducerea unei echipe existente de la alt (…)
© 2014 Harvard Business School Publishing Corp. Cu 1,4 milioane de clienţi şi un venit anual de 4 milioane de (…)
Probabil ca nu, daca actiunile si comportamentul tau de manager se regasesc in lista de mai jos: (…)
ING Asigurări de Viaţă marchează aniversarea a 17 ani de prezenţă ȋn România prin lansarea unui nou modul (…)