tren
-
Când vorbim de transport de marfă, de cele mai multe ori ne gândim la transportul rutier și maritim. Transportul feroviar este însă unul dintre cele mai sigure și fezabile transporturi de marfă (din punct de -
Mic ghid al mijloacelor de transport București - Cluj pentru cei care călătoresc în interes de serviciu
Deplasările în interes de serviciu sunt la ordinea zilei, de aceea este nevoie de mijloace de transport rapide pentru distanța de 444 km dintre cele două localități. -
Trenul special pentru turiști te plimbă în cele mai frumoase zone din Transilvania
„Transilvania Train”, un concept unic de călătorie cu trenul în România, va circula în perioada 31 august - 3 septembrie 2017, va pleca din Brașov și va străbate orașe precum Sighișoara, Mediaș, Alba Iulia, Sebeș, Sibiu sau Făgăraș. -
Am cunoscut o femeie acar. Restul e glasul roților de tren
În secolul al XIX-lea, nicio femeie nu conducea locomotive, nu era controlor de bilete, acar, impiegat…Prima femeie era angajată la căile ferate engleze în 1838…
În România, abia după 1920, femeile au început să pătrundă doar pe anumite posturi la căile ferate: telefoniste, vânzătoare de bilete în gări, funcţionare în birourile administraţiei centrale. -
Wi-Fi gratuit în trenurile spre litoral
Scurtarea călătoriei cu trenul către litoral a crescut numărul care aleg acest mijloc de transport. Cei care vor să meargă anul acesta cu trenul la mare mai au o surpriză, Wi-Fi gratuit până pe 15 septembrie. Serviciul este disponibil doar pentru ruta Bucureşti-Constanţa, în vagoanele semnalizate cu Orange Wi-Fi Zone. -
Naveta isi schimba sensul: de la urban la rural
Daca pentru multi „naveta” este un fenomen depasit asociat adultilor care si-au inceput viata profesionala in perioada comunismului, pentru altii este o practica uzuala, care ii ajuta sa economiseasca niste bani sau sa aiba un job mai bun decat cele disponibile in orasul de domiciliu. Cine sunt „navetistii” din 2010, care sunt orasele catre care se face naveta si de ce calatoreste lumea pentru serviciu sunt intrebarile care-si gasesc raspunsuri in continuare.
-
Ultimul tren nu e cel din urma
Poate pentru ca ma stia sensibila si iute varsatoare de lacrimi din te miri ce, soarta mi-a harazit un destin jurnalistic luminos. Nu in sensul egocentric ca as fi vreun astru pe cerul presei romanesti, ci in sensul ca m-a asezat intr-o gara pe unde circula doar Intercity.
-
Se schimba modelul de munca
Perioada de criza pare sa fi accentuat nevoia de flexibilitate a companiilor, ceea ce, conform teoriei autorului Daniel Pink, prezentata la TED, tinde sa schimbe modelul de angajare pe termen mai lung.
Predictiile lui Daniel Pink sunt ca va fi preferat modelul de angajare cu norme fractionate, fie la mai multe companii, fie in proiecte diferite. Oamenii incep sa fie din ce in ce mai mult platiti in functie de rezultatele aduse, indiferent de numarul de ore si de unde lucreaza.
Recomandările editorilor
-
Semnele tăcute care arată că o echipă s-a decuplat de la cultura companiei
O echipă nu se îndepărtează de cultura organizațională peste noapte. De obicei, procesul este lent, aproape invizibil. El începe mult înainte ca performanța să scadă. Primele semne nu apar în rapoarte, ci în... -
EXCLUSIVJason Zickerman, CEO TAB: Fii sincer, arată-te vulnerabil, învață de la ceilalți și vei deveni liderul care îți dorești
După mai bine de 25 de ani de experiență internațională cu The Alternative Board (TAB), Jason Zickerman, CEO-ul global al organizației, privește cu entuziasm și realism intrarea pe piața din România. -
Peste 80% dintre români urmăresc influenceri. Ce așteptări au de la ei | STUDIU
81% dintre adulți urmăresc în continuare influenceri, o cifră stabilă față de anul trecut. Această stagnare indică o piață matură: publicul există în continuare, dar atenția este mai greu de câștigat arată studiul InfluenceMe 2025. -
Cum setezi un sistem de evaluare care nu adaugă muncă inutilă și nici tensiune
Puține procese interne provoacă mai mult stres decât cel de evaluare a performanței. Pentru unii angajați, e momentul în care se simt judecați; pentru unii lideri, e o etapă birocratică în plus.