trofeu
-
S-a dat startul la înscrierile pentru cea de-a 17-a ediție a competiției Romanian PR Award, iar acestea se vor încheia pe 4 octombrie 2019. Ediția din acest an aduce o serie de noutăți. Noua lucrare-trofeu -
Secretul succesului obţinut cu o echipă de categoria B
© 2015 Harvard Business School Publishing Corp.
În 2004, Grecia a surprins întreaga lume câştigând Campionatul European de Fotbal, cea mai dură competiţie din fotbalul internaţional. În ciuda faptului că grecii erau o echipă formată, în mare parte, din jucători care erau „periferici” şi nu se remarcaseră cu nimic până atunci, ei au învins echipa Franţei şi apoi, în finala campionatului, echipa ţării-gazdă, Portugalia, câştigând astfel trofeul. Nici măcar fanii înrăiţi ai fotbalului n-ar putea să numească mai mult de doi jucători din naţionala de fotbal a Greciei; şi totuşi, puţini dintre ei vor putea uita remarcabila realizare colectivă a unei echipe care a învins sorţii care-i stăteau împotrivă, în condiţiile în care pronosticurile făcute în privinţa şanselor sale de a câştiga trofeul campionatului au dus la un rezultat de 150 la 1. -
Marea goană în marketing: Cine ajunge primul la consumator, câștigă!
Într-o eră a consumului, cumpărătorul a devenit „trofeul” la care orice om de vânzări aspiră, dând naștere unei competiții acerbe, care susține de mai bine de 100 de ani dezvoltarea marketingului. Într-un ocean de tehnici, două fac legea. Așadar, „Marketing digital sau promoții offline? Asta-i întrebarea!” -
Fondatoarea Bodyshape Transformation Centre premiată pentru cel mai îndrăzneț Start-up
În cadrul celei de-a doua ediții a Premiilor de Excelență She Business, Irina Alionte, fondatoarea Bodyshape Transformation Centre București, a câștigat trofeul ”Cel Mai Îndrăzneț Start-up” la numai 26 de ani. În acordarea votului pentru această secțiune a competiției, membrii juriului au ținut cont de rezultatele sale obținute pentru proiectele îndrăznețe Club Cardio și Born2Succeed cu care și-a început cariera de antreprenor la Londra, în urmă cu doi ani. -
Palme d’Or la Bucureşti
Din 16 ianuarie, „Winter Sleep”/ „Somn de iarnă”, filmul care-a câştigat cel mai recent trofeu Palme d’Or, Cannes, 2014, va putea fi vizionat în cinematografele din România. -
Internetics 2014 şi-a ales câştigătorii
După ce a câştigat nu mai puțin de cinci trofee în cadrul competiției, Digital Star a fost desemnată Agenția Anului. Premiile au fost oferite pentru campania “The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3”, care a câștigat la categoria CULTURE , în secțiunea Online Branded Content și la categoria INTERACTIVE CAMPAIGNS - Digital component of an integrated campaign, secțiunea Durables. -
IAA România a premiat super eroii comunicării
În prezența Boardului Mondial al IAA, în data de 25 februarie, a avut loc cea de-a VI-a ediție a Galei Premiilor de Excelență IAA România. Pe scena Ateneului Român au fost acordate 18 premii, recompensând excelența în diverse domenii de activitate din marketing și comunicare.
-
Filmul indian „Corabia lui Tezeu” ia Trofeul Transilvania
Festivalul Internațional de Film Transilvania și-a premiat câștigătorii sâmbătă seară, la Teatrul Național din Cluj, într-o sală cu peste 800 de invitați și spectatori. Gazda ceremoniei de închidere a celei de-a 12-a ediții a fost Tudor Giurgiu, directorul festivalului. Vedetele serii și protagoniștii unor momente de neuitat la TIFF au fost actrița Luminița Gheorghiu, distinsă cu Premiul de Excelență, și renumitul regizor ceh Jiří Menzel, premiat pentru întreaga carieră.
-
Tineri de milioane la competiţia naţională de antreprenoriat
Junior Achievement România (JAR) a desemnat pe scena Ateneului Român din Bucureşti câştigătorii competiţiei de antreprenoriat Compania Anului la secţiunile elevi şi studenţi, eveniment deschis de domnul Remus Pricopie, Ministrul Educaţiei Naţionale.
-
Tinerii performanti in medicina vor fi premiati
Medicii tineri vor fi premiati pentru rezultatele deosebite in cadrul „Galei Tinerilor Medici”, eveniment care va avea loc in data de 10 noiembrie 2010, la Teatrul Nottara, organizat in premiera de PaginaMedicala.ro.
Recomandările editorilor
-
Cine a făcut campania de comunicare a IPO-ului Cris-Tim Family Holding
Oferta publică inițială (IPO) a Cris-Tim Family Holding, lider pe piața mezelurilor și a produselor ready-meals din România, s-a încheiat cu succes, a înregistrat un nivel record de subscrieri din partea investitorilor de retail. -
Piața globală a bunurilor de lux second-hand va exploda până în 2030: estimări de 360 de miliarde de dolari
Piața internațională a bunurilor de lux second-hand este pe cale să înregistreze o creștere spectaculoasă în următorii ani, potrivit unui raport publicat de Boston Consulting Group (BCG) împreună cu Vestiaire Collective -
ANALIZĂ XTB: Calculatoarele cuantice, noul motor al imaginației investitorilor
Domeniul calculatoarelor cuantice a stimulat nu doar imaginația investitorilor, ci și randamentele portofoliilor celor care și-au angajat capitalul în direcția acestuia, susține Claudiu Cazacu, consultant de strategie în cadrul XTB România, într-o analiză. -
Longevitate în carieră. Barbra Streisand: Imaginează-ți cât de plictisitoare ar fi viața dacă am fi cu toții la fel
Revista CARIERE continuă rubrica „Longevitate în carieră”, dedicată celor care sfidează trecerea timpului și reușesc să fie un exemplu de succes chiar și la vârste înaintate. Astăzi vorbim despre Barbra Streisand (83 de ani).