
Cum să folosești umorul în PR și marketing fără să afectezi imaginea afacerii
Umorul poate fi un instrument puternic în PR și marketing, capabil să atragă atenția, să creeze conexiuni și să (…)
Umorul poate fi un instrument puternic în PR și marketing, capabil să atragă atenția, să creeze conexiuni și să (…)
Brandurile au descoperit că umorul poate fi cheia pentru a atrage atenția și a crea o conexiune reală cu (…)
”Printr-o oră de râs pe zi, ne păstrăm o atitudine pozitivă, deschisă și ne întărim sistemul imunitar care poate (…)
”Funcția te face manager, dar oamenii te aleg lider” – este concluzia lui Bill Campbell, coach-ul lui Steve (…)
„Simțul umorului face parte din arta leadershipului, asigură bună înțelegere între oameni și ne (…)
Vineri, 26 iulie, de la 19:00, pe terasa J’ai Bistrot din București, Revista de Povestiri vă așteaptă pe o (…)
Implicarea grupului Virgin în sistemul bancar, prin intermediul Virgin Money, care a achiziţionat banca (…)