
utilizator
-
Un experiment creat în colaborare cu Laserlike, un aşa-numit motor de căutare pentru interese, care foloseşte învăţarea mecanică pentru a livra conţinut personalizat.
-
WhatsApp va modifica funcţia prin care utilizatorii aplicaţiei pot retrage mesajele pe care le-au trimis
WhatsApp va modifica funcţia prin care utilizatorii aplicaţiei pot retrage mesajele pe care le-au trimis altor utilizatori, astfel încât aceştia să aibă la dispoziţie peste o oră pentru a face acest lucru, scrie nme.com. -
Câștigă o invitație dublă la filmul „Familia Bélier”
Vrei o invitație pentru două persoane la filmul „Familia Bélier” difuzat de Hollywood Multiplex? Află mai jos cum te poți înscrie la concurs. -
Securitate amenințată? O cameră de supraveghere ne poate accesa datele private
Internetul lucrurilor - în engleză, Internet of Things - va schimba percepția asupra vieții private în viitor. Dispozitivele IoT pot urmări diferite seturi de date și mulți dintre senzorii lor nu sesizează ce fel de date transferă, fiind toate stocate în cloud-ul producătorului. Chiar dacă înțeleg acest lucru, utilizatorii continuă să folosească dispozitivele pentru beneficiile lor imediate. -
Câștigă o invitație dublă la filmul „Jurassic World”
Vrei o invitație pentru două persoane la filmul "Jurassic World” difuzat de Hollywood Multiplex? Află mai jos cum te poți înscrie la concurs. -
Cei trei muschetari ai IT-ului românesc
În spatele uneia dintre cele mai frumoase aplicaţii româneşti, care are potenţialul să atingă milioane de utilizatori, se află o poveste de dragoste meteorică. Una la prima vedere, care s-a întâmplat... de două ori. Este vorba despre „Wabbit”, aplicaţia a trei tineri geniali şi ambiţioşi cu vârste cuprinse între 19 şi 22 de ani, care vor să facă o diferenţă în lume. Antonio Nicolae (19 ani), Laurenţiu Ion (20 ani) şi Bogdan Ţîrcă (22 ani) sunt genul de oameni pentru care eşecul nu este o opţiune. -
Balaurul cu două capete din marketing
Sunt tot mai multe voci în ultima vreme care afirmă că rolul chief marketing officer-ului (CMO) a murit. Un astfel de necrolog poate părea oarecum exagerat, însă are sens. Rolul tradiţional al CMO-ului este sub stare de asediu.
-
Video on Demand pe toate smartphone-urile şi tabletele E-Boda
Începând cu luna august, toate dispozitivele mobile E-Boda cu Android compatibile vor avea preinstalată aplicaţia Seenow. În prima lună, utilizatorii vor primi acces la secţiunile de conţinut disponibile pe bază de abonament.
-
Românii, pe locul al doilea în Europa la statul pe net
Românii sunt pe locul al doilea în topul țărilor care petrec cel mai mult timp online, cu o medie de 18,6 ore petrecute săptămânal pe internet, conform celui mai recent studiu Mediascope. Pe primul loc se clasează ucrainienii, cu 20 de ore petrecute online pe săptămână. Românii sunt urmați în top de turci, cu o medie de 18,3 petrecute pe internet săptămânal.
-
Google Knowledge Graph, acum și în limba română
Căutarea înseamnă, în mare parte, descoperire – nevoia fundamentală a omului de a învăţa şi de a-şi extinde orizonturile. Dar căutarea încă implică eforturi pentru utilizator. Prin urmare, Google anunță lansarea Knowledge Graph (Graficul cunoștințelor), o funcționalitate a motorului de căutare care ajută utilizatorii să descopere rapid şi uşor informaţii noi.
-
Patru sfaturi pentru îmbunatăţirea ratei de conversie a siteului
Orice proprietar al unui site angrenat în sectorul de e-commerce îşi doreste ca un număr cât mai mare de utilizatori care vizitează acel site să achiziţioneze unul dintre produsele afişate acolo. Dacă te afli în situaţia în care majoritatea persoanelor care îţi viziteaza platforma online o părăsesc fără să facă o achiziţie, iată câteva sfaturi care să te ajute să îţi îmbunăţeşti rata de conversie a utilizatorilor.
Recomandările editorilor
-
Ce faci cu datele care spun ceva incomod și de ce evitarea e cea mai scumpă alegere
Datele nu mint, dar nici nu menajează. Cifrele care arată o scădere, o nemulțumire sau o performanță ratată sunt, adesea, lăsate „pe mai târziu”. În realitate, acel „mai târziu” costă cel mai mult. Pentru că datele incomode sunt, de fapt, singurele care spun adevărul complet despre o organizație. -
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara | Cum vede MedLife dezvoltarea profesională a angajaților
Pe 23 octombrie, la Timișoara, Revista CARIERE, în parteneriat cu TotalSoft și MedLife, organizează evenimentul CEO + HR Roundtable: „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Poveste de brand. De la ce vine numele Benvenuti
Brandurile se nasc și dispar cu viteza tendințelor, puține reușesc să-și păstreze identitatea autentică și să crească organic, pas cu pas, timp de două decenii. -
Noul website CARIERE: Interviuri, știri și producții video, în prim-plan
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.