
Analiza datelor pentru decizii mai bune în vânzări: un instrument esențial pentru leadership-ul performant
Clienții sunt mai informați, mai exigenți și mai greu de fidelizat. De aceea, analiza datelor devine una dintre (…)
Clienții sunt mai informați, mai exigenți și mai greu de fidelizat. De aceea, analiza datelor devine una dintre (…)
Domeniile Davidescu, cramă de familie cu o tradiție de patru generații, anunță o creștere de 24% a vânzărilor în (…)
În mediul B2B, succesul nu mai depinde exclusiv de caracteristicile tehnice ale produsului sau de preț, ci de modul (…)
România reprezintă unul dintre cele mai importante piețe pentru dezvoltarea JUMBO. Are un rol strategic în (…)
Oamenii de afaceri din România privesc cu precauție la perspectivele economiei, în contextul accentuării (…)
Piața rezidențială din România a înregistrat în luna iulie 2025 o accelerare puternică și a marcat vânzări record (…)
În vânzări, fiecare „da” vine adesea după o serie lungă de „nu”-uri. Dincolo de strategii, obiective și indicatori (…)
Conceptul de „ascultare activă” este adesea vehiculat, dar rareori înțeles în profunzime. Devenit un clișeu în (…)
Companiile care recrutează agenți de vânzări fără experiență se confruntă cu dificultăți majore în procesul de (…)