
vanzator
-
În lumea vânzărilor, fiecare conversație cu un client potențial reprezintă o oportunitate de învățare, chiar și — sau mai ales — atunci când rezultatul este nefavorabil. Un call ratat nu marchează neapărat un eșec definitiv,
-
Angajații care vor avea creșteri salariale cu 55% peste salariul minim pe economie
Retailerii moderni sunt printre cei mai mari angajatori din economie, cu circa 90.000 de salariaţi, însă cei mai mulţi dintre aceştia câştigă aproape de minimul pe economie. -
JOBURI. Peste 10.400 de locuri de muncă vacante astăzi
Joburile sunt mai multe pe zi ce trece. Astăzi, în evidențele Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă au fost înregistrate 10.446 de locuri de muncă vacante îm toată țara. -
Pasul dominoului
Studiul de caz despre compania multinaţională de FMCG, care dorea să dezvolte o echipă a vânzătorilor şi negociatorilor de elită, continuă cu un alt pas: construirea unui centru personalizat de dezvoltare a competenţelor. Este pasul dominoului, etapa în care consultantul lucrează ca un arhitect ce aşază cu migală, în şir, piesele unui joc de domino. Fiecare piesă are un rol-cheie fără de care nu se poate vorbi despre o relaţie directă între competenţele actuale ale persoanei evaluate şi performanţa viitoare.
-
7 legende din folclorul vânzătorilor
În urmă cu mai mulţi ani, când am început să lucrez în vânzări, am auzit cu surprindere pe holurile companiei care mă recrutase, o frază spusă unui vânzător mai nou de către un vânzător mult mai experimentat decât mine (probabil toţi puteau să intre în această categorie): „Bărbate, un vânzător bun poate să vândă şi gheaţă eschimoşilor!”. La momentul respectiv mi s-a părut un nonsens. În continuare cred la fel.
-
De ce nu ne plac diminutivele în magazin?
“Doriți și punguță? Aveți aici bănuții dvs., iar aici bonulețul. Imediat vă aduc și facturica!”. De la magazinul de cartier până la marii jucători din retail, cu toții se pare că au înțeles că amabilitatea cu clienții nu poate fi mai bine exprimată decât printr-un exces de diminutive. “Doriți să vi-l împachetez într-o hârtiuță pentru cadouaș?”.
-
Cum să vinzi când ți se vinde
De când am lansat TrainingRoom, mai mulți cunoscuți m-au sunat să-mi vândă diverse servicii. În peste jumătate din aceste situații, discuțiile s-au finalizat prin vânzarea serviciilor mele. Probabil că vă întrebați cum am reușit. Răspunsul este mai simplu decât vă imaginați. Nu eu am reușit asta, ci mai mult ei. Să vă spun cum am ajuns la această concluzie.
-
Un vânzător de top reuşeşte să-ţi vândă orice! - Video
Un excelent vânzător este omul care ştie foarte bine cum să obţină ceea ce îşi doreşte, dar mai presus de acest lucru, şi care reuşeşte să-i convingă pe ceilalţi să-i cumpere produsele, chiar dacă acestora nu le-a trecut niciodată prin cap că le-ar putea fi utile acele lucruri.
-
Cum să ajungi un vânzător de succes!
Indiferent de domeniul în care activezi, dacă vrei să „atingi” succesul trebuie să ştii să vinzi! Chiar şi atunci când mergi la un interviu de angajare, vinzi ceva: pe tine! Dacă vrei să afli cum poţi ajunge un vânzător de succes nu rata în aceată seară, începând cu orele 19:00, la Radio Lynx, Jurnal de Leadership, emisiunea care te aduce cu un pas mai aproape de succes.
-
Folosești suficient momentele de putere în vânzare?
Atunci când discuți cu un potențial client, fiecare frază pe care o folosești, fiecare întrebare pe care o adresezi sau fiecare gest pe care îl faci, poate influența, în bine sau în rău, succesul acelei vânzări. Este important, prin urmare, să fim atenți la detalii, însă fără a pierde tonul natural, relaxat al discuției. Ușor de zis, nu? Mai ales că, în realitate, discuția de vânzare este presărată cu momente în care vânzătorul poate pierde controlul. Acest joc al puterii, care poate apărea uneori între vânzător și prospect, condimentează o bună parte din discuțiile de vânzare.
-
Ce pot învăța vânzătorii de la noul James Bond 007 Skyfall
Dacă n-ați văzut filmul încă, nu mai stați pe gânduri! Imediat după ce terminați de citit acest articol, intrați pe site-ul cinematografului vostru preferat și rezervați-vă biletele! Mergeți pentru a vedea un James Bond uman, vulnerabil, care o dă-n bară, mergeți să-l vedeți pe Javier Bardem într-un rol dificil, dar excepțional interpretat, cel al lui Silva, mergeți să vedeți ce bine dă melodia scrisă de Adele în context sau pentru a o vedea pe șefa lui Bond, doamna M., jucată dramatic de Judi Dench. Mergeți să înțelegeți de ce în Londra filmul a avut parte de o premieră regală, la care au participat Prințul Charles și Camilla în celebra sală Royal Albert Hall.
-
Ce oferă vânzătorii de apartamente și ce vor cumpărătorii
Cei mai mulți vânzători cer în continuare prețuri cu 10-20.000 de euro peste ceea ce sunt dispuși să plătească cumpărătorii. Cumpărătorii de apartamente din București vor să fie aproape de metrou și eventual de parc, în bloc ridicat după cutremur, la etaj intermediar și cu balcon. Tot mai mulți precizează clar "fără agenți imobiliari",dar și banii pe care sunt dispuși să-i plătească. Vânzătorii cer în general mult mai mulți bani și uneori chiar urcă prețurile solicitate.
-
Minighidul vânzătorului prin Social Media - Partea a doua
În vânzări, perspicacitatea şi empatia sunt la fel de importante ca o gamă bună de produse. De aceea, orice profesionist de succes în vânzări se documentează cu privire la potenţialii clienţi înainte de a-i întâlni pentru prima dată.
-
Minighidul vânzătorului prin Social Media
Toate vânzările sunt sociale. Aşa au fost dintotdeauna. Aşa vor fi întotdeauna.
Înainte de Facebook, de LinkedIn, de Internet de fapt, oamenii cumpărau unii de la ceilalţi în virtutea relaţiilor lor sociale. Le cereau sfaturi prietenilor, îşi dădeau cu părerea peste gard şi le scriau scrisori tăioase producătorilor atunci când produsele nu se ridicau la nivelul promisiunilor. Astăzi, socialul a devenit o adevărată mişcare de forţe.
Recomandările editorilor
-
Checklist de sănătate organizațională: 5 întrebări mai utile decât un studiu de engagement
Multe companii lansează anual sondaje ample despre motivație și satisfacție, dar rezultatele ajung rar să schimbe ceva concret. Scorurile cresc sau scad ușor, fără legătură directă cu realitatea de zi cu zi. -
Eveniment susținut de TotalSoft și MedLife
Urmează CEO + HR Roundtable Timișoara. Cum formează The Access Group următoarele generații de profesioniști
Pe 23 octombrie 2025, la Timișoara, Revista CARIERE – în parteneriat cu TotalSoft și MedLife – organizează evenimentul CEO + HR Roundtable, intitulat „Educația ca motor pentru business: Cum își formează marii angajatori din vestul țării următoarele generații de profesioniști”. -
Ce să faci când nu te înțelegi cu șeful tău
Conflictele cu superiorii sunt mai comune decât credem și pot afecta atât performanța profesională, cât și starea de bine personală. În loc să rămâi blocat în frustrare, este important să abordezi situația cu calm și strategie. -
Noul website CARIERE: Interviuri, știri și producții video, în prim-plan
Revista CARIERE, singurul produs multimedia dedicat comunității de HR și business din România, cu prezență în trei medii principale (revistă tipărită, platformă digitală și evenimente de specialitate) lansează noul website al publicației: www.revistacariere.ro.