vizibilitate
-
Apariția constantă pe rețelele sociale poate părea singura cale prin care să îți construiești reputația profesională, dar acest lucru nu este neapărat adevărat. Vizibilitatea durabilă se bazează pe acțiuni și pe conținut cu viață lungă, -
De ce campaniile de vizibilitate pe LinkedIn pot schimba regulile recrutării
Pentru candidați, căutarea unui job poate fi un drum anevoios, iar pentru recrutori, găsirea celui mai potrivit candidat poate fi la fel de dificilă. Într-o piață a muncii competitivă, unde anunțurile de angajare primesc zeci -
Cum să îți crești vizibilitatea în companie
Vizibilitatea în cadrul organizației influențează semnificativ parcursul profesional. Angajații care reușesc să se facă remarcați nu doar prin rezultatele muncii lor, ci și prin modul în care interacționează cu echipa și leadershipul, au mai multe -
Reclama luminoasă crește vizibilitatea! De ce producția publicitară are succes
Ca să ai succes în afaceri, trebuie să te faci remarcat. Lumea trebuie să știe că exiști, să te cunoască și să te vadă. Mai ales să te vadă! Cu cât te vede mai mult, -
Cum să îți faci un profil LinkedIn care SĂ ATRAGĂ atenția angajatorilor?
Ne place sau nu, LinkedIn a devenit în ultimii ani o imensă bază de date de potențiali candidați, o colecție impresionantă de „cărți de vizită”, unde milioane de oameni pot vedea cu ce te ocupi, cum arăți, pe cine cunoști și cu ce te lauzi din punct de vedere profesional. De aceea, cum te prezinți pe LinkedIn a devenit un factor esențial atunci când ești în căutarea unui nou job. wall-street.ro îți prezintă câteva idei pentru a atrage atenția potențialilor angajatori.
-
Creşterea reputaţiei şi a vizibilităţii sunt principalele obiective ale firmelor active în social media
Grayling anunţă rezultatele celei de-a doua ediţii a studiului global Pulse, la care au luat parte peste 1.100 de experţi în comunicare din toată lumea. Studiul este implementat trimestrial, având ca obiectiv identificarea principalelor tendinţe în industria comunicării la nivel global, regional şi local. 22% dintre participanţii la studiu recunosc că organizaţiile lor nu au adoptat până în prezent o strategie de comunicare pentru social media. Dintre companiile care au folosit social media în campaniile lor, doar 39% au avut o strategie integrată de comunicare.
Recomandările editorilor
-
Bianca Călburean, Siemens: Construim un mediu în care oamenii aleg să se întoarcă la birou pentru că își doresc, nu pentru că îi obligăm
Alegere, nu obligație. Pe acest principiu Siemens România își construiește întreaga strategie de-a face biroul din nou relevant. -
Cursa pentru AI se accelerează: Google anunță un cip care rivalizează cu tehnologia Nvidia
Google a anunțat lansarea celui mai puternic cip de inteligență artificială dezvoltat până acum, parte a eforturilor companiei, de atragere a unor noi clienți din zona AI cu soluții hardware proprii. -
Black Friday 2025: Primele statistici în timp real de la PayU GPO România
PayU GPO România monitorizează în timp real tranzacțiile și comportamentul consumatorilor în cea mai importantă zi a comerțului online românesc. -
O soluție la un pas distanță: introducerea unui sistem de management al performanței în instituțiile publice | ANALIZĂ
Toată lumea vorbește despre reforma statului și de cât de importantă este ea. Toată lumea vorbește despre necesitatea introducerii unui sistem de management al performanței în instituțiile publice, similar cu cel din companiile private.