Best Employer Fest. Ediția a 2-a

Festival de bune practici "employee experience"
Împreună conștientizăm cum creștem sensul

Eveniment Hibrid
8 Iunie 2022, orele 13.00- 17.30

Despre

Vă invităm la un altfel de festival!

BEST EMPLOYER FEST este locul unde sărbătorim efortul colectiv,  al întregii echipe de resurse umane, pentru a fi un angajator de top.
Deși eforturile din echipa de resurse umane nu sunt mereu la fel de vizibile, recunoscute și apreciate, NOI ȘTIM că ele sunt importante în primul rând pentru noi înșine, ca profesioniști.
Când organizația este mai mare, specializarea în resurse umane este mare. Iar când organizația e mică, echipa de resurse umane, sau specialistul, comută între sarcini ce aparent nu au legătură: de la o bifă într-un program de salarizare, la o discuție despre a găsi coach-ul cel mai bun pentru directorul financiar.
În volumul de sarcini, sunt momente când pierdem esențialul: sensul nostru în companie. Poate că omitem să ne bucurăm suficient de mult de faptul că aducem binele pentru oameni. Că facilităm visuri, cariere, facem lucrurile simple, punem umărul la creșteri, ajutăm să se vadă umanitatea.

Iată de ce vă invităm să ne oprim și să ne bucurăm de ce avem: un sens special!

Vino cu noi să împărtășim în toată diversitatea ce facem noi, HR-ul, pentru colegii noștri.

Împrumutăm idei. Schimbăm bune practici. Conștientizăm “de ce”-ul nostru personal. 

Oferim și primim feedback și ne întoarcem cu toții mai bogați și cu o nouă energie, pentru a continua.

Recunoașterea ca „Angajator de Top” vine în urma alinierii și existenței unei strategii de Resurse Umane și Leadership foarte bine pusă la punct. Este unul dintre principalele rezultate ale întregii echipe de HR. Iată de unde și importanța pe care dorim să o acordăm acestui subiect.

Fie că ai aplicat sau nu pentru recunoașterea ca angajator de top, noi știm că și tu depui eforturi constante, ai strategii și direcții clare pentru a atrage în această piață experți. Știm că rotițele HR-ului se unesc cu ale Managerilor pentru efort susținut și SLA-uri ambițioase. Se unesc pentru a da un sens. (sau a confirma sensul)

 TEMATICA:.

Salutăm munca HR Admin și Generaliștilor: 

  • Eforturile susținute pentru a ne păstra angajații și a aduce noi talente;
  • Automatizări, soluții concrete și spețe pentru a respecta legislația muncii și cea fiscală din România;
  • Idei de împărțiri bugetare eficiente;
  • Call-centere interne de HR pentru a susține angajații, a răspunde îngrijorărilor, a oferi soluții concrete;
  • Aplicații pentru creșterea autonomiei și a transparenței în procesele de HR;
  • Politici și eforturi pentru integrarea persoanelor cu dizabilități sau nevoi speciale;
  • Raportări. Toate acele raportări.

Salutăm munca Centrelor de Expertiză

  • Proiectele de dezvoltare organizațională de la restructurări, procese de change management la modificări de procese pentru a susține strategia.
  • Planuri integrate de  recrutare și employer branding, cu târgurile, angețiile de marketing și gestionarea întregului ecosistem.
  • Planuri de training ambițioase, dar și trainingurile de SSM și campaniile de conștientizare.
  • Leadership, strategii și cultură – salutăm eforturile de a măsura și a face intervenții în „CUM”-urile organizaționale.
  • Reconversie profesională către HR – ne bucurăm de specialiști convertiți la HR ce au adus plusuri din alte departamente, precum cel de marketing, financiar, management operațional și celelalte.
  • Colegii care urmăresc și standardizează procesele de performanță, angajament, care adună date despre comportamentul angajaților și nevoile acestora.
  • Comitetele de etică dar și responsabilii cu menținerea relațiilor cu sindcatele sau cu forumul angajaților.
  • Salutăm colegii care scriu pentru noi specificații la IT și crează „user scenarios” pentru a ne automatiza.

Salutăm momentele, strategiile și inițiativele prin care am făcut stakeholder management, relațiile speciale pe care le dezvoltăm cu managerii noștri, dar și lecțiile pe care le luăm, despre cum am putea fi mai buni, de la cei care ne provoacă să ne adaptăm constant.
Și, în final, salutăm strategia de resurse umane, planurile pe care le susținem, câteodată pe care le apărăm și pe care le implementăm, indiferent de departament.
Pentru a vorbi despre toate acestea, dar mai ales despre noi, te așteptăm la Festival!

Împreună conștientizăm cum creștem sensul 🙂

UPDATE: Înregistrarea video integrală

AGENDA

13.00 – 13.15 Deschiderea evenimentului
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC

13.15 – 13.35 Employee Experience: De la Talent Attraction la Alumni
Care sunt factorii care determină succesul experienței de angajat? Împărtășim câteva elemente cheie din strategia de HR a Continental Sibiu, pornind de la Talent Attraction, experința angajatului în companie, dar și  cum rămânem în contact cu cei care au ales o carieră în afara acesteia.
Speaker online: Alice Nistor, Talent Acquisition Team Leader/Talent Acquisition Team Leader, Continental Automotive Systems Sibiu

 13.35 – 13.55  Experiența Angajatului. Cine, cum, când?
Cătălina Mușat, HR Cluster Lead Romania – Bulgaria – Ungaria, ne prezintă acțiunile și programele pe care Metropolitan Life le desfașoară pentru a construi o relație durabilă cu angajații săi,  importanța și cum sunt implementate aceste programe.
Speaker: Cătălina Mușat, HR Director, Metropolitan Life

13.55 – 14.15 Employee experience Flex: cum se creeaza parteneriatul de încredere printre echipa HR, angajati si business. Studiu de caz.
Într-o lume în care principala constantă este schimbarea, adaptarea la noile necesități de business și așteptări ale angajaților, ne provoacă pe noi, oamenii de HR, să anticipăm tendințe și să dezvoltăm strategii digitale pentru a fi aproape de colegii noștri.
Împărtășim cele mai bune practici din programele de HR Flex care ne ajută să sprijinim oamenii cu soluții calitative și rapide, dar și să simplificăm procesele de HR.
Speaker online: Maria Dohotari, Human Resources Business Partner, Flex

14.15 – 14.35 Studiu de caz – Apa ca beneficiu pentru angajați – o chestiune de sustenabilitate
Lumea post-pandemie, în criză morală și în căutare de soluții pentru problemele majore ale prezentului prezintă provocări care păreau implauzibile cu doi-trei ani în urmă. Pe baza propriei experiențe și atentă la mai multe contexte și dinamici economice și sociale, compania La Fântâna are o soluție „win-win” pentru companii, din perspectiva resursei umane: apă pentru angajați, acasă. Și argumentele, și beneficiile sunt multiple.
Speaker:  Iuliana Florea, HR Director, La Fantana Romania

14.35 – 14.55 Experiența digitală și brandul de angajator: de la recrutare până la loializare
Brandul de angajator contează tot mai mult în procesele de atragere, retenție și loializare a angajaților. Într-o piață competitivă, pachetul de beneficii și salariul nu mai sunt suficiente. Experiența angajatului se cultivă în procesul de recrutare. Loializarea are nevoie de un efort combinat între HR, management și tehnologii HR. Avem noi tipuri de angajați, noi așteptări din partea lor, deci este timpul să adaptăm strategia și s-o facem digitală.
Speaker:  Roxana Pîrvu, Recruitment Operations Manager, Romanian Software

14.55 – 15.20 Energia celulară și performanța la job. Cum ne influențează ceea ce mâncăm starea de bine?
Ceea ce mâncăm ne influențează în mod decisiv starea de spirit, nivelul de energie și performanța cognitivă. De fapt, unul dintre hormonii stării de bine, serotonina, se produce în intestine, pe baza unor nutrienți pe care îi luăm din hrană! Iar cercetătorii merg și mai departe, confirmându-ne prin studii faptul că hrana ne modifică inclusiv structura ADN-ului! În bine sau în rău. Alegerea este cu siguranță la fiecare dintre noi!
In cadrul sesiunii vom afla ce este indicat să mâncăm pentru a ne spori puterea de concentrare, energia și vitalitatea și ce putem face în mod concret pentru angajații noștri pentru a-i încuraja să aibă o nutriție corectă. Deși reprezintă o noutate în România, programele de nutriție sunt adoptate de tot mai multe companii cărora le pasă cu adevărat de angajații lor. Rezultatele măsurate ale unui astfel de program, implementat la o multinațională din România, vor fi prezentate și în cadrul Best Employer Fest. Ce spun angajații care au adoptat un stil de viață sănătos? Că au mai multă energie, un somn mai odihnitor, mai puține kilograme și o stare de spirit mai bună acasă și la job.
Cât de importantă este nutriția pentru starea de bine a angajaților? Cu ce probleme se confruntă angajații în ceea ce privește alimentația? Ce alegeri alimentare ar trebui să facem pentru a ne spori puterea de concentrare, productivitatea și energia la job, dar nu numai? Ce am putea face pentru angajații noștri pentru a-i încuraja să aibă o nutriție corectă, în condițiile lucrului remote sau hibrid?
Speaker: Elena Coșbuc, Nutrition & Corporate Wellness Coach

15.20 – 15.40  One to one talk – Legislația muncii din România: prieten sau dușman al departamentului de HR? The smart- risk approach
Percepția generală este că legislația muncii din România este învechită și împovărătoare și că prin urmare pune bețe în roate business-urilor. Noi vedem lucrurile ușordiferit. În realitate, în multe situații legislația este suficient de flexibilă pentru a permite atingerea scopurilor mediului de business. Scurtcircuitul apare însă din cauza unor interpretări restrictive ale prevederilor legale. Companiile deschise către abordări inovative și cu un apetit mai mare către risc se pot diferenția atât ca succes comercial cât și din perspectiva atractivității pe piața forței de muncă.
Speaker: Adelina Iftime-Blagean, Counsel, Wolf Theiss
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC

15.40 – 16.00 One to one Talk – Cum au evoluat nevoile angajaților în noua realitate a muncii noastre?
Cum au susținut companiile angajații în “noul normal” prin intermediul platformei Benefit?  Cum s-a adaptat piața beneficiilor extrasalariale la noile realități?
Speaker: Codrut Nicolau, Director General, Edenred Romania si Benefit Systems
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC, Moderator

16.00 – 17.00 PANEL – Bune practici “employee experience” Împreună conștientizăm cum creștem sensul

Speakers:

  • Luminița Florea, Director People & Culture, Philip Morris România
  • Andreea Fasui, HR Manager, Softelligence
  • Online – Gabriela Drăghia, Co-fondator, Pluria
  • Vasile Alecsandru Strat, Associate Professor, Dept. of Statistics & Econometrics Dean of Bucharest Business School

Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC

17.00 – 17.15 Inchidere eveniment
Moderator: Iulia Buciuman, Managing Partner, HUMANISTIC

Speakeri

<p><strong>Luminița Florea</strong></p>

Luminița Florea

Director People & Culture, Philip Morris România

Detalii aici

<p><strong>Andreea Fasui</strong></p>

Andreea Fasui

HR Manager, Softelligence

Detalii aici

<p><strong>Iuliana Florea</strong></p>

Iuliana Florea

HR Director, La Fantana România

Detalii aici

<p><strong>Cătălina Mușat</strong></p>

Cătălina Mușat

HR Director, Metropolitan Life

Detalii aici

<p><strong>Maria Dohotari </strong></p>

Maria Dohotari

Human Resources Business Partner, Flex

Detalii aici

<p><strong>Alice Nistor</strong></p>

Alice Nistor

HR Business Partner Team Leader, Continental Sibiu

Detalii aici

<p><strong>Gabriela Drăghia</strong></p>

Gabriela Drăghia

Co-fondator Pluria

Detalii aici

<p><strong>Adelina Iftime-Blagean </strong></p>

Adelina Iftime-Blagean 

Counsel, Wolf Theiss

Detalii aici 

<p><strong>Roxana Pîrvu</strong></p>

Roxana Pîrvu

Recruitment Operations Manager, Romanian Software

Detalii aici

<p><strong>Codruț Nicolau </strong></p>

Codruț Nicolau 

Director General Edenred România şi Benefit Systems

Detalii aici

<p><strong>Vasile Alecsandru Strat </strong></p>

Vasile Alecsandru Strat 

Associate Professor, Dept. of Statistics & Econometrics Dean of Bucharest Business School

Detalii aici

<p><strong>Elena Coșbuc</strong></p>

Elena Coșbuc

Nutrition & Corporate Wellness Coach

Detalii aici

<p><strong>Iulia Buciuman</strong></p>

Iulia Buciuman

Managing Partner, HUMANISTIC

Detalii aici

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru informații organizatorice ne puteți contacta pe e-mail la [email protected]

*Toți participanții la evenimentele pe care le organizăm primesc acces gratuit la edițiile digitale ale publicațiilor noastre – Revista CARIERE si revista HR Manager.

 

 

Eveniment organizat de:

Cu sprijinul:

Parteneri

Partener academic

Media Partners