Într-o perioadă în care piața muncii este guvernată de multiple frământări și incertitudini, este important ca relația angajat – angajator să fie una solidă, sănătoasă, bazată pe respect reciproc. Relația angajat – angajator e o stradă cu dublu sens, în care încrederea și beneficiile comune sunt farurile ce luminează intens mediul de lucru, spațiul de lucru și cultura organizațională.
Există o formulă magică prin care să consolidezi această relație? Există modele de leadership și practici de resurse umane, cu ajutorul cărora se pot crea experiențe din ce în ce mai bune la locul de muncă?
BEST EMPLOYER FEST este locul unde sărbătorim efortul colectiv, al întregii echipe de resurse umane, pentru a fi un angajator de top. Este locul de unde ne luăm inspirația urmărind felul în care colegi de-ai noștri, specialiști în Resurse Umane, au reușit să obțină statutul de bun angajator și să îl păstreze chiar și în perioade mai dificile.
Vrem să aflăm:
Care sunt principalele ingrediente de succes pe care le folosesc organizațiile în demersul lor de recunoaștere ca BUN ANGAJATOR?
A fi un bun angajator înseamnă, practic, să oferi un loc de muncă și o cultură organizațională care au la bază incluziunea, diversitatea și respectul. Să fie locul în care angajații să vină cu plăcere, să se simtă respectați, apreciați pentru contribuția lor, dornici să se dezvolte profesional. Cum se reflectă în rezultatele companiei această siguranță și stare de bine a angajaților – ca productivitate, dar și ca implicare, angajament, susținere etc.?
Care sunt cele mai importante strategii de resurse umane prin care companiile se remarcă în exigentul proces de certificare?
Ce proiect/program/decizie din ultimul an a avut cel mai mare impact în organizație, în sensul de a asigura starea de bine a angajaților?
Ce înseamnă pentru o organizație prezența în elita angajatorilor din România? La ce obligă ea pe mai departe?
UPDATE Puteți viziona acum, în
prezentările individuale din cadrul acestui eveniment
UPDATE: Înregistrarea video integrală
width="560" height="315" frameborder="0" allowfullscreen="allowfullscreen">
AGENDA9:00 – 9:30 Welcome Coffee & Registration9:30 – 9:40 Introducere – vom împărtăși modalitățile de consolidare a încrederii în relația angajat – angajator, practici de resurse umane, cu ajutorul cărora se pot crea experiențe din ce în ce mai bune la locul de muncă.
Anca Alexe, Learning Partner, Humanistic – Moderator
—————————————————
9:40 – 10:00Tendințe în piața muncii
Care sunt tendințele cu impact la nivelul forței de muncă? Cum se schimbă prioritățile funcțiunii de HR pentru a continua să își păstreze relevanța și să aducă valoare strategică? Cum poate HR-ul să proiecteze o experiență de angajat care răspunde cerințelor în continuă evoluție?
Speaker Mădălina Racovitan, Partener, People Services Leader, KPMG
—————————————————-
10:00 – 10:20Să fii angajator de Top e chiar Mega!
O incursiune despre ce înseamnă puterea lui “împreună” în #ComunitateaMega – acțiuni și inițiative care îi aduc pe colegi mai aproape, programe de recunoaștere a performanței și proiecte create din grijă pentru cei peste 12.000 de colegi.
Speaker Ileana Alexandru, Vice President HR,Mega Image
——————————————————-
10.20 – 10.40Ce inseamna flexibilitatea astazi?
Am regândit experienta de munca a angajatilor pentru a atrage si pastra talentele de care avem nevoie. Flexibilitatea rămâne cuvântul cheie în relația angajat – angajator atât din perspectiva angajaților, cât și din perspectiva angajatorului. Exista o schimbare uriasa a modului in care angajatii apreciaza flexibilitatea in viata de zi cu zi, flexibilitatea la locul de munca, flexibilitatea beneficiilor extrasalariale. Toate acestea au un rol important asupra productivitatii, bunastarii si implicarii angajatilor.
Speaker Aida Chivu, HR Director, Up Romania
———————————————————–
10.40 – 11.00Experiența digitală și reputatia de bun angajator: de la recrutare până la loializare
Notorietatea de bun angajator contează tot mai mult în procesele de atragere, retenție și loializare a angajaților. Într-o piață competitivă, pachetul de beneficii și salariul nu mai sunt suficiente. Experiența angajatului se cultivă în procesul de recrutare. Loializarea are nevoie de un efort combinat între HR, management și tehnologii HR. Avem noi tipuri de angajați, noi așteptări din partea lor, deci este timpul să adaptăm strategia și s-o facem digitală.
Speaker Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
—————————————————————
11.00 – 12.00Panel: Bune practici care cresc angajamentulSpeakers:
Dora Hulpuș, Manager Talent & Learning, ING Bank România
Gina Cruceru, Group HR Director, Rompetrol – KMG International
Adina Vidroiu, HR Director Romania & Greece, Cyprus, Malta, Microsoft
Cristina Uleșan, Director Resurse Umane, Brico Dépôt România
Mona Hristachi, Co-COO mindit.io, Ambasador Bucharest Business School
Moderator: Anca Alexe, Learning Partner, Humanistic
—————————————————————-
12.00 – 12.20 – Coffee Break
———————————————————————-
12.20-12.40Ce s-a schimbat in HR, 10 trenduri si perspective pentru viitor. Motivarea și Retenția Angajaților.
Cum s-a schimbat și cum a evoluat în ultimii ani HR-ul, către o piață a candidaților? Într-o economie cu deficit de forță de muncă în creștere, păstrarea angajaților care aduc valoare adăugată este o reală provocare. Oamenii buni sunt de-a dreptul ”vânați” de concurență. Trebuie deci gândite și implementate din timp politici de motivare și retenție cel puțin pentru angajații cheie, altfel aceștia ar putea pleca. Cum păstrăm oamenii?
Speaker Sorin Faur, Autor, Trainer, HR Consultant, Psiholog12.40 – 13.40PANEL: Cât de importanta este cultura organizatională în experiența angajaților?Speakers:
Cătălina Magui, Director Resurse Umane, Societe Generale Global Solution Centre
Sonia Crainiceanu, Sr HR Manager, Wipro
Tatiana Mircea, Director Global de Resurse Umane, Nobel
Mirela Stere, Human Resources & Internal Communication Executive, Macromex
Andrei Cretu, Co-Founder si CEO, Pluria, 7card
Moderator: Anca Alexe, Learning Partner, Humanistic13.40- 13.45 Concluzii și închiderea evenimentului: Moderator: Anca Alexe, Learning Partner, Humanistic.
—————————————————
13.45 – 14.30 – Networking Lunch
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința