Ținând cont de contextul dinamic actual datorat răspândirii coronavirusului (COVID-19) în România și Europa, angajatorii trebuie să facă față provocărilor, să își adapteze afacerile la noile standarde legale și operaționale și să ia cele mai bune măsuri, inclusiv din punctul de vedere al resurselor umane.
Vineri 10 aprilie, începând cu ora 11:30, vom discuta online alături de invitații noștri despre cum construim noul echilibru organizational în situația actuală.
Acest webinar face parte dintr-o serie de evenimente online menite să sprijine mediul de afaceri în perioada următoare prin diseminarea de bune practici combinate cu sfaturile specialiștilor noștri.
UPDATE: Înregistrarea integrală a evenimentului
În această ediție vom discuta despre:
• Programele construite de angajatori pentru a motiva și crește angajamentul
• Perspectiva actuală a angajaților: între frică, indiferență și burn-out
• Nouă definiție a performanței
• Redobândirea controlului în operațiuni: corectarea erorilor, antifraudă
Andreea Van den Bosch
Head of Human Resources Operations EMEA and Managing Director, Bombardier TransportationLuiza Muller
HR Director, Orange RomaniaPetruș Stuparu
Trainer, TrendModerator: Horațiu Cocheci
Director People Advisory Services, EY Romania