Bright talks in difficult times

Webinar: Oamenii organizației in timpul pandemiei – 8 mai, orele 11:30- 12:30

Despre

Ținând cont de contextul dinamic actual datorat răspândirii coronavirusului (COVID-19) în România și Europa, angajatorii trebuie să facă față provocărilor, să își adapteze afacerile la noile standarde legale și operaționale și să ia cele mai bune măsuri, inclusiv din punctul de vedere al resurselor umane.

Vineri 8 mai, începând cu ora 11:30, vom discuta online alături de invitații noștri despre Oamenii organizației in timpul pandemiei.

Acest webinar face parte dintr-o serie de evenimente online menite să sprijine mediul de afaceri în perioada următoare prin diseminarea de bune practici combinate cu sfaturile specialiștilor noștri.

UPDATE: Înregistrarea integrală a evenimentului

În această ediție vom discuta despre:

  • Ce așteptări au liderii în privința noului profil de angajat și care este dimensiunea noii relații dintre ei. Comunicarea eficientă în organizația virtuală.
  • Cum pot angajații să devină versiunea lor mai bună? Care este sprijinul primit din partea companiilor?
  • Rolul HR-ului în matricea schimbării

Invitați

<p><strong>Fady Creih</strong></p>

Fady Creih

CEO, Regina Maria
<p><strong>Madi Rădulescu</strong></p>

Madi Rădulescu

Executive Coach, Managing Partner, MMM Consulting
<p><strong>Sorin Trâncă  </strong></p>

Sorin Trâncă  

Simplification Officer @FRIENDS\TBWA Bucharest
<p>Moderator: <strong>Horațiu Cocheci</strong></p>

Moderator: Horațiu Cocheci

Director, People Advisory Services, EY

Înregistrare

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. Puteți să adresați invitaților, în avans, o întrebare sau o provocare pe tema anunțată mai sus.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru pentru mai multe informații organizatorice, persoanele de contact sunt Andra Zikov ([email protected]) și Laura Manciu ([email protected])

Avem nevoie de părerea dvs, că să îmbunătățim experiență participanților la edițiile viitoare. Va rugăm să răspundeți la următoarele cinci întrebări: