FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA DIGITALĂ

Adaptarea organizațiilor la transformarea digitală

Despre

 WEBCAST:  Cum ne adaptăm la dinamica schimbării digitale și cât de profundă este aceasta schimbare în mentalitatea oamenilor și în structura proceselor – miercuri, 6 mai, orele 14:00-16:00

In  contextul dinamic actual datorat răspândirii coronavirusului (COVID-19) în România și Europa, angajatorii au trebuit să facă față provocărilor, să își adapteze afacerile la noile standarde legale și operaționale și să ia cele mai bune măsuri, inclusiv din punctul de vedere al resurselor umane.

Companiile au trebuit să se adapteze și să își accelereze planurile de transformare digitală sau să-și facă unele ”de criză” cât mai rapid. Dar această schimbare este, de multe ori, mult mai adâncă decât credem.

Pe lângă instrumente și procese, transformarea digitală, acum forțată de împrejurări, vine împreună cu o transformare de cultură organizațională și cu una personală pentru fiecare dintre noi.

Întrebarea la care încercăm să răspundem în această conferință este cât de puternică a fost această schimbare organizațională spre digitalizare? A impactat ea cultura digitală și cultura de leadership? Am pornit într-adevăr pe un drum cu un singur sens : tot înainte?

Și care sunt urmările acestui impact în modul cum ne vom conduce organizațiile?

Dacă am reușit, forțați de împrejurări, să luăm decizii rapide pe care nu le-am luat până acum, dacă am reușit să mobilizăm resurse într-un mod exemplar, dacă am susținut oameni, am creat noi contexte, oare nu rămân toate acestea în ADN-ul nostru? Nu am rescris cumva codul organizațional? Nu am creat alte așteptări?

Cum putem ieși din această poveste mai puternici în plan personal și cu o cultură organizațională mai puternică?

UPDATE: Înregistrarea integrală a evenimentului

Miercuri, 6 mai, începând cu ora 14:00 discutăm alături de invitații noștri despre:

  • Cum ne impactează o schimbare forțată?
  • Modele actuale de integrare a schimbării – ce se mai aplică din felul cum priveam managementul schimbării în trecut?
  • Cum fac un plan de schimbare în criză (digitalizarea muncii)?
  • Atitudini și mentalități ale managerilor în schimbarea digitală. Cât de profundă este această schimbare?
  • Cum susții ca leader și HR integrarea schimbărilor în cultura organizațională?
  • Cum susții managerii pentru a insufla direcție în acest nou context?
  • Instrumente care susțin schimbarea digitală.

Speakeri

<p><strong>Richard de Graaf – Head of Human Resources ING Bank România</strong></p>

Richard de Graaf – Head of Human Resources ING Bank România

Detalii aici

<p><strong>Iulia Buciuman</strong>–<br />
<strong>Managing Partner</strong><br />
<strong>HUMANISTIC</strong></p>

Iulia Buciuman
Managing Partner
HUMANISTIC

Detalii aici

<p><strong>Luminița Florea – People & Culture Director, Philip Morris Romania</strong></p>

Luminița Florea – People & Culture Director, Philip Morris Romania

Detalii aici

<p><strong>Ioana Sileam- HR Director, Renault Technologies Romania</strong></p>

Ioana Sileam- HR Director, Renault Technologies Romania

Detalii aici

<p><strong>Raul Dumitrașcu-Learning & Development Manager, PricewaterhouseCoopers Romania</strong></p>

Raul Dumitrașcu-Learning & Development Manager, PricewaterhouseCoopers Romania

Detalii aici

<p><strong>Mihai ZÂNT – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC</strong></p>

Mihai ZÂNT – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC

Detalii aici

Înregistrare

Prezentarea lui RICHARD DE GRAAF, Head of Human Resources, ING Bank România se va desfășura  în limba engleză. Celelalte prezentări și discuții se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.

Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Pentru pentru mai multe informații organizatorice, persoanele de contact sunt Andra Zikov ([email protected]) și Laura Manciu ([email protected])

 

Powered by

Parteneri media