THE CHALLENGES OF DIGITAL ENGAGEMENT
Miercuri, 28 octombrie, 15.00-17.00
Cum obtinem engagement în mediul virtual
Despre
În cea de-a patra ediție Fast Forward, Revista HR Manager, alături de Humanistic, aduce în atenție întrebarea care va decide traiectoria de acțiune din strategiile HR:“Cum creștem, controlăm și dezvoltăm angajamentul în noul mod de lucru virtual?’ În contextul muncii de acasă, al distanțării sociale, al turelor în care ședințele sunt doar operaționale, al “Zoom Fatigue”-ului, cum ne ținem angajații motivați și implicați?
Ce instrumente adaptate putem oferi acum managerilor noștri? Dar angajaților, pentru a răspunde pozitiv la întrebarea ”recomand”?
Cum ne asigurăm că noi și colegii noștri rămânem echilibrați și cu putere de concentrare și muncă în această cursă care s-a transformat în… maraton?
Cum reușim să obținem acel extra efort în perioada care vine pentru a lua presiunea de pe performanță (care pe alocuri chiar a crescut), dar mai ales pentru a proteja starea de bine a colegilor noștri?
UPDATE: Înregistrarea integrală a evenimentului
AGENDA EVENIMENTULUI: 15:00 – 17:00 (2h)
Cuvânt de deschidere – Moderatori: Mihai Zânt, Business Coach, Managing Partner Humanistic, și Iulia Buciuman, Managing Partner Humanistic
—————————————————————————————————————–
„Demistificarea conceptului de Remote Working”
Ce părere au angajații despre lucrul de la distanță? Studiul global Boston Consulting Group condus pe 12.000 de angajați surprinde faptul că oamenii și-au păstrat nivelul de productivitate în contextul mediului virtual sau hibrid de lucru. Interesant de aflat în ce măsură nivelul de angajament influențează această productivitate, dar și ce riscuri implică în continuare lucrul de la distanță.
Ce am învățat în timpul pandemiei și ce trebuie să avem în vedere atunci când ne gândim la opțiunile pentru modul de lucru termen lung?
Care sunt cele mai mari riscuri generate de lucrul la distanță și cum le putem gestiona? Cum putem păstra nivelul de engagement?
Speaker: BOGDAN BELCIU, Partner, Boston Consulting Group
——————————————————————————————————————
„Macro-universul organizației vs. Micro-universul angajatului”
Cum se schimbă paradigma engagement-ului, de la o abordare axată pe organizație la un demers de tip ecosistem al angajatului?
Speaker: ALINA PERRIN, Founder & CEO Serman Insight
——————————————————————————————————————
„Noul mod de a genera engagement în companiile noastre” – PANEL
Speakeri în panel:
Roxana Cîlţea, Head of HR Romania & Moldova, HRBP South Europe, Sanofi Pasteur
Raluca Gâdiuță, Country HR Leader, HP Inc. Romania
Cornelia Balcanu, Head of HR Shared Services, Samsung SSC Europe
Luiza Banyai, Head of People Operations, Amber
Dana Meleghi, Head of HR, 888Sparkware
Moderator: Mihai Zânt, Business Coach, Managing Partner, Humanistic
Teme de discuție în panel:
Noi tendințe în felul cum ar trebui abordat angajamentul, nu doar ca ENPS, ci și ca echilibru personal
Abordarea centrată pe starea de bine
Abordări practice ale teoriei de self-actualizing și self-motivation
Care sunt acțiunile pe care le putem avea în vedere în planurile noastre de acțiune în noul context și care chiar să aibă rezultat?
Ce acțiuni de leadership ar trebui încurajate și care este acum rolul managerului direct?
Ce programe de management development ați dezvoltat în noul context pentru a ajuta managerii să susțină angajații în această perioadă?
Cum ne putem asigura că relațiile 1:1 sunt și în online autentice și engaging? Dar ședințele de echipă și relația cu colegii?
Cum arată o strategie coerentă de angajament în noul context? Ce păstrăm, ce modificăm și cum inovăm în acest domeniu, al implicării – motivării și susținerii reciproce?
Noul proces al măsurării angajamentului. Care este procesul relevant ACUM de măsurare a angajamentului; cât de des, sub ce formă?
Cum arată un proces de angajament bine comunicat ce are un grad de respondenți foarte bun? Ce recomandări sunt?
Se va face trecerea de la studiile complexe de climat, aplicate global, la cele naționale, regionale, sau chiar continue pe bază de eșantionare? Cât de relevantă mai este acum abordarea globală? Cum se integrează pulse survey-urile și digital mood-wall-urile în noua strategie?
Care sunt întrebările esențiale ca impact în măsurarea stării de bine a angajaților? Cu ce alți indicatori corelăm angajamentul?
Este prezența productivității crescute din ultimul timp un semn de creștere sănătoasă a angajamentului, sau doar motiv de îngrijorare pentru oboseală?
Concluzii si Închidere– Moderator: Mihai Zânt, Business Coach, Managing Partner Humanistic
Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română. În timpul webinarului, vom avea un chat live prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a adresa întrebări.
Participarea la acest webinar este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.
Pentru mai multe informații organizatorice, persoanele de contact sunt Andra Zikov ([email protected]) și Laura Manciu ([email protected])
Eveniment organizat de
Partners
Media partners
Află din timp
Lasă-ne adresa ta de email și poți afla din timp detalii
despre viitoarele evenimente organizate de Revista Cariere.